Koncepti i ri Toyota për automjetin e sipërmarrësve të Gjeneratës Z - Business Magazine Albania

Koncepti i ri Toyota për automjetin e sipërmarrësve të Gjeneratës Z


Toyota po marketon tashmë makina për Gjeneratën Z shumë kohë para se kёta tё fudnit të drejtojnë këto automjete.

Të diplomuarit e International Center for Automative Research të Universitetit të Klemsonit (Clemson University), me ndihmën e dizenjuesve dhe inxhinierëve të Toyota-s, kanë krijuar një koncept makine specifikisht për pjesëtarët e Gjeneratës Z të sipërmarrësve.

Ashtu siç mund të shikoni, ajo ka disa tipare aerodinamike shumë interesante nga jashtë, të gjitha me një fokus ndaj të rinjve.

Brendësia është e zhdërvjellët dhe inkorporon tipare të elementëve të personalizueshëm të dizajnit, të cilat mund të krijohen nga zotëruesi i makinës.

Koncepti-i-ri-Toyota-për-automjetin-e-sipërmarrësve-të-Gjeneratës-Z-businessmag2

Më shumë se e personalizueshme, pjesa e brendshme është e përshtatshme për të krijuar komoditet për aktivitetet në fundjave, gjithashtu për t’u shndërruar në një zyrë pune.

Pavarësisht se duket i mrekullueshëm, ky automjet nuk është në mënyrë të veçantë i ndryshëm apo futurist, pasi duket si një mini-fugon i vogël.

Po ju çfarë mendoni?

 

/ Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0