Kompanite celulare në Komision - Business Magazine Albania

Kompanite celulare në Komision


Komisioni i Veprimtarive Prodhuese ka thirrur ne nje seance degjimore operatoret e telefonise celulare. Ne seance jane shfaqur divergjencat qe ekzistojne mes operatoreve sa i perket diferencimit te madh te cmimeve “on net” dhe “off net”, ose sic quhen ndryshe tarifat per thirrjet brenda te njejtit operator dhe ato mes operatoreve te ndryshem.

“Per te folur nga njeri operator tek tjetri, me miq, kolege apo konsumatore te tjere, duhet te mbaje nga 2-3 telefona, nje abonent i Vodafone-it qe do te marre nje abonent te Plus-it duhet te paguaje te pakten 38 leke per minute, nderkohe qe brenda per brenda Vodafone-it flasin me cmime shume te ulta, te cilat subvencionohen nga cmimet me te larte”, thote Matilda Shehu, Drejtore Ekzekutive e Plus.

Sipas zonjes Shehu pjesa e tregut te operatoreve te medhenj po rritet, ndersa operatoret e vegjel nuk po gjejne hapesira. Nje tjeter ceshtje problematike mbetet mosdhenia e licences se fundit 3G.

“Plus kerkon qe procedura te kryhet ne menyre te drejte, te barabarte, pa diskriminim, sic eshte kryer edhe per operatoret e tjere dhe t’i jepet e drejta qe edhe Plus, pas 20 muajsh nga dhenia e operatorit te trete, te arrije te marre licensen 3G”, deklaroi Shehu.

Drejtori Ekzekutiv i Vodafone Albania hodhi poshte pretendimet se paketat e ofruara nga ky operator jepen nen kosto.

“Asnje pakete ne treg nuk shitet nen kosto. Te jeni te sigurt eshte pjese e rregullimit dhe rregullimi eshte plotesisht i qarte ne kete aspekt”, deklaroi Dietlof Mare, Ceo i Vodafone Albania.

Perfaqesuesi i AMC kerkoi rregulla te drejta dhe te ndershme per te gjithe operatoret ne treg, ndersa drejtuesit e Eagle Mobile kerkuan qe te vendosen cmime tavan per thirrjet jashte rrjetit, si e vetmja menyre per te rregulluar tregun.

“Kerkojme vendosjen e cmimit tavan per cmimet jashte rrjetit. Kjo eshte nje pike ku pajtimtaret fundore futen ne nje gracke dhe eliminohet e drejta per te dale jashte rrjetit”, tha Erkand Tabak, Drejtor Ekzekutiv i Eagle Mobile.

Lidhur me hetimin e fundit mbi poziten dominuese ne treg, kreu i Autoritetit te Konkurrences tha se vendimi u bazua ne gjykimin se sot konsumatori shqiptar ka mundesi zgjedhjeje.

“A eshte i detyruar? A eshte nje klient i vemendshem apo eshte nje klient i pavemendshem? Kjo eshte teresia e gjithe informacionit dhe ne themi ne periudhen afatshkurter, konsumatori ka perfituar, kush ka qene i vemendshem. Nuk jane paketa qe realizohen vetem ne Shqiperi, realizohen ne te gjithe boten”, deklaroi Lindita Milo, kryetare e Autoritetit te Konkurences.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0