Koha për planifikim


Si të përgatiteni për vitin tuaj më të mirë në marketing.
Nga Michelle Van SlykeS , ZvPresidente e marketingut dhe shitjeve UPS

Fundi i vitit sjell shumë entuziazëm – kohë cilësore me familjen, ushqim të shijshëm, festa pushimesh dhe më së miri, planifikimin e takimeve. Ndërsa, tremujori i fundit i vitit po mbyllet, Kalendari i çdo profesionisti marketing ka takime të bollshme, pasi kompanitë vendosin synime për vitin e ardhshëm. Planifikimi i suksesshëm mund të ndryshojë trajektoren e një viti të tërë, duke e bërë atë një pjesë thelbësore të punës së çdo tregtari. Unë kam qenë pjesë e shumë takimeve të planifikimit, gjatë punës time dhe kam disa këshilla për ju.

Filloni me Reflektim

Çdo takim planifikimi duhet të fillojë duke reflektuar mbi vitin e kaluar. Çfarë funksionoi? Çfarë nuk funksionoi? Çfarë menduam se nuk do të bëhet, por u bë? Përgjigjet e këtyre pyetjeve përcaktojnë bazën e asaj, që organizata juaj duhet të ketë përparësi në vitin e ardhshëm.

Është gjithashtu e rëndësishme të shikoni numrat e vitit të kaluar. Të dhënat mund të tregojnë se sa afër keni qenë, për të arritur qëllimet tuaja dhe për të sjellë në dritë mundësi të humbura. Duke identifikuar boshllëqet, ju mund të planifikoni t’i mbushni ato vrima vitin e ardhshëm.

Jep ide të mëdha dhe pastaj shiko në zbritje

Për të qënë edhe argëtues, pas një kohe reflektimi, hidhni në tryezë disa ide të mëdha dhe të guximshme. Shihni si reagojnë njerëzit dhe vini re kush dhe përsë ngrenë vetullat.

Hapeni bisedën për kreativitet të plotë. Lejo që idetë e egra dhe të çmendura të rrjedhin dhe të përmbahen duke thënë “që nuk do të funksiononte kurrë”. Ndonjëherë, idetë e mëdha janë ato që bëjnë miliona. Inkurajoni ekipin tuaj që të jenë krijues, atëherë sfidoni ata të gjejnë mënyra për t’i bërë ato ide praktike.

INC

Xhuana Callaku

 

 

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale