Koha për planifikim - Business Magazine Albania

Koha për planifikim


Si të përgatiteni për vitin tuaj më të mirë në marketing.
Nga Michelle Van SlykeS , ZvPresidente e marketingut dhe shitjeve UPS

Fundi i vitit sjell shumë entuziazëm – kohë cilësore me familjen, ushqim të shijshëm, festa pushimesh dhe më së miri, planifikimin e takimeve. Ndërsa, tremujori i fundit i vitit po mbyllet, Kalendari i çdo profesionisti marketing ka takime të bollshme, pasi kompanitë vendosin synime për vitin e ardhshëm. Planifikimi i suksesshëm mund të ndryshojë trajektoren e një viti të tërë, duke e bërë atë një pjesë thelbësore të punës së çdo tregtari. Unë kam qenë pjesë e shumë takimeve të planifikimit, gjatë punës time dhe kam disa këshilla për ju.

Filloni me Reflektim

Çdo takim planifikimi duhet të fillojë duke reflektuar mbi vitin e kaluar. Çfarë funksionoi? Çfarë nuk funksionoi? Çfarë menduam se nuk do të bëhet, por u bë? Përgjigjet e këtyre pyetjeve përcaktojnë bazën e asaj, që organizata juaj duhet të ketë përparësi në vitin e ardhshëm.

Është gjithashtu e rëndësishme të shikoni numrat e vitit të kaluar. Të dhënat mund të tregojnë se sa afër keni qenë, për të arritur qëllimet tuaja dhe për të sjellë në dritë mundësi të humbura. Duke identifikuar boshllëqet, ju mund të planifikoni t’i mbushni ato vrima vitin e ardhshëm.

Jep ide të mëdha dhe pastaj shiko në zbritje

Për të qënë edhe argëtues, pas një kohe reflektimi, hidhni në tryezë disa ide të mëdha dhe të guximshme. Shihni si reagojnë njerëzit dhe vini re kush dhe përsë ngrenë vetullat.

Hapeni bisedën për kreativitet të plotë. Lejo që idetë e egra dhe të çmendura të rrjedhin dhe të përmbahen duke thënë “që nuk do të funksiononte kurrë”. Ndonjëherë, idetë e mëdha janë ato që bëjnë miliona. Inkurajoni ekipin tuaj që të jenë krijues, atëherë sfidoni ata të gjejnë mënyra për t’i bërë ato ide praktike.

INC

Xhuana Callaku

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0