Koha për planifikim - Business Magazine Albania

Koha për planifikim


Si të përgatiteni për vitin tuaj më të mirë në marketing.
Nga Michelle Van SlykeS , ZvPresidente e marketingut dhe shitjeve UPS

Fundi i vitit sjell shumë entuziazëm – kohë cilësore me familjen, ushqim të shijshëm, festa pushimesh dhe më së miri, planifikimin e takimeve. Ndërsa, tremujori i fundit i vitit po mbyllet, Kalendari i çdo profesionisti marketing ka takime të bollshme, pasi kompanitë vendosin synime për vitin e ardhshëm. Planifikimi i suksesshëm mund të ndryshojë trajektoren e një viti të tërë, duke e bërë atë një pjesë thelbësore të punës së çdo tregtari. Unë kam qenë pjesë e shumë takimeve të planifikimit, gjatë punës time dhe kam disa këshilla për ju.

Filloni me Reflektim

Çdo takim planifikimi duhet të fillojë duke reflektuar mbi vitin e kaluar. Çfarë funksionoi? Çfarë nuk funksionoi? Çfarë menduam se nuk do të bëhet, por u bë? Përgjigjet e këtyre pyetjeve përcaktojnë bazën e asaj, që organizata juaj duhet të ketë përparësi në vitin e ardhshëm.

Është gjithashtu e rëndësishme të shikoni numrat e vitit të kaluar. Të dhënat mund të tregojnë se sa afër keni qenë, për të arritur qëllimet tuaja dhe për të sjellë në dritë mundësi të humbura. Duke identifikuar boshllëqet, ju mund të planifikoni t’i mbushni ato vrima vitin e ardhshëm.

Jep ide të mëdha dhe pastaj shiko në zbritje

Për të qënë edhe argëtues, pas një kohe reflektimi, hidhni në tryezë disa ide të mëdha dhe të guximshme. Shihni si reagojnë njerëzit dhe vini re kush dhe përsë ngrenë vetullat.

Hapeni bisedën për kreativitet të plotë. Lejo që idetë e egra dhe të çmendura të rrjedhin dhe të përmbahen duke thënë “që nuk do të funksiononte kurrë”. Ndonjëherë, idetë e mëdha janë ato që bëjnë miliona. Inkurajoni ekipin tuaj që të jenë krijues, atëherë sfidoni ata të gjejnë mënyra për t’i bërë ato ide praktike.

INC

Xhuana Callaku

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0