Koha për planifikim - Business Magazine Albania

Koha për planifikim


Si të përgatiteni për vitin tuaj më të mirë në marketing.
Nga Michelle Van SlykeS , ZvPresidente e marketingut dhe shitjeve UPS

Fundi i vitit sjell shumë entuziazëm – kohë cilësore me familjen, ushqim të shijshëm, festa pushimesh dhe më së miri, planifikimin e takimeve. Ndërsa, tremujori i fundit i vitit po mbyllet, Kalendari i çdo profesionisti marketing ka takime të bollshme, pasi kompanitë vendosin synime për vitin e ardhshëm. Planifikimi i suksesshëm mund të ndryshojë trajektoren e një viti të tërë, duke e bërë atë një pjesë thelbësore të punës së çdo tregtari. Unë kam qenë pjesë e shumë takimeve të planifikimit, gjatë punës time dhe kam disa këshilla për ju.

Filloni me Reflektim

Çdo takim planifikimi duhet të fillojë duke reflektuar mbi vitin e kaluar. Çfarë funksionoi? Çfarë nuk funksionoi? Çfarë menduam se nuk do të bëhet, por u bë? Përgjigjet e këtyre pyetjeve përcaktojnë bazën e asaj, që organizata juaj duhet të ketë përparësi në vitin e ardhshëm.

Është gjithashtu e rëndësishme të shikoni numrat e vitit të kaluar. Të dhënat mund të tregojnë se sa afër keni qenë, për të arritur qëllimet tuaja dhe për të sjellë në dritë mundësi të humbura. Duke identifikuar boshllëqet, ju mund të planifikoni t’i mbushni ato vrima vitin e ardhshëm.

Jep ide të mëdha dhe pastaj shiko në zbritje

Për të qënë edhe argëtues, pas një kohe reflektimi, hidhni në tryezë disa ide të mëdha dhe të guximshme. Shihni si reagojnë njerëzit dhe vini re kush dhe përsë ngrenë vetullat.

Hapeni bisedën për kreativitet të plotë. Lejo që idetë e egra dhe të çmendura të rrjedhin dhe të përmbahen duke thënë “që nuk do të funksiononte kurrë”. Ndonjëherë, idetë e mëdha janë ato që bëjnë miliona. Inkurajoni ekipin tuaj që të jenë krijues, atëherë sfidoni ata të gjejnë mënyra për t’i bërë ato ide praktike.

INC

Xhuana Callaku

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0