Kjo makinë mund të jetë kërcënimi më i madh për Teslën dhe askush nuk e priste të ndodhte - Business Magazine Albania

Kjo makinë mund të jetë kërcënimi më i madh për Teslën dhe askush nuk e priste të ndodhte

Kia

Jason Aten, Inc.com

Për më shumë se një dekadë, nëse dëshironi të drejtoni një automjet elektrik (EV), zgjedhja juaj ishte një opsion i çuditshm, i pafuqishëm nga prodhuesit tradicionalë të makinave, ose një Tesla. Edhe pse në vitet e fundit, më shumë kompani kanë filluar të ofrojnë opsione, Tesla ka ende shumicën dërrmuese të EV-ve të shitura në SHBA. Duket sikur askush nuk mund të jetë një konkurrent serioz me të – deri më tani.

Le të jemi të qartë – Tesla prodhon makina shumë të mira. E di, sepse ngas një çdo ditë. Gjithashtu, Tesla meriton vlerësime për faktin se i ka bërë EV-të një gjë që konsumatorët do të blejnë. Ajo shet makina premium, që njerëzit duan t’i ngasin.

Puna është se ka shumë njerëz që nuk do të blejnë kurrë një Tesla. Qoftë kjo sepse atyre nuk u intereson stili, apo se nuk e pëlqejnë Elon Musk, ose thjesht mendojnë se janë shumë të shtrenjta.

Problemi, deri në vitet e fundit është se dukej sikur askush nuk po përpiqej t’i konkurronte. Sigurisht, Porsche Taycan, Lucid Air dhe Rivian R1T dhe R1S janë automjete shumë të bukura, por ato gjithashtu do t’ju kërkojnë diku rreth 100,000 dollarë ose më shumë.

Tashmë, ka një konkurrent të vërtetë, KIA. EV9 i ri i tij mund të jetë kërcënimi më serioz për Teslën deri më tani, dhe gjithashtu, ai që askush nuk e priste të vinte.

Lexo: LinkedIn konfirmon: punonjësit që nuk mund të rriten, largohen

Fakti që KIA është bërë një version “cool”, është po aq befasues për mua sa është për këdo. Mos më keqkuptoni, KIA bën makina të mira. Në fakt, ne zotërojmë gjithashtu një Palisade, e cila është bërë nga kompania mëmë e KIA-së, Hyundai, dhe ne e duam atë. Nuk kam asgjë të keqe për të thënë për KIA-n, thjesht nuk mendoj se dikush priste që KIA të ishte ajo që do të ndërtonte një SUV plotësisht elektrik kaq të mirë.

Deri më tani, SUV më të mirë elektrikë që mund të blini janë: Tesla Model X, Model Y dhe Rivian R1S, megjithëse i fundit është pothuajse i pamundur të arrihet.

Edhe pse kompania nuk e ka publikuar ende çmimin, ai pritet të fillojë rreth 55,000 dollarë, që është një çmim i arsyeshëm për një SUV me tre rreshta, e lëre më për një të fuqizuar nga një motor elektrik. EV9 vjen me një bateri 99.8 kWh, që do të thotë se duhet të bëjë midis 260 dhe 300 milje me një karikim të plotë. Më e rëndësishmja, KIA thotë se EV9 mund të karikohet nga 10 përqind në 80 përqind në 24 minuta. Ky është një benefit për këdo që mendon të blejë një SUV elektrik për të bërë udhëtime të gjata.

KIA prodhon dhe shet rreth 3 milionë vetura në vit. Ajo di të projektojë, ndërtojë dhe shesë makina. Dhe, duket se është e gjitha në ndërtimin e tyre me bateri të mëdha dhe motorë elektrikë. Tani, po bëhet gati të shesë një makinë që edhe njerëzit që nuk kanë qenë të bindur më parë për të blerë, po ajo po sjell një EV që individët do të jenë të gatshëm ta marrin në konsideratë. Kjo mund të jetë strategjia më e mirë për të përballur Teslën, edhe nëse askush nuk e priste të ndodhte.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0