Kina synon të rrisë ekonominë digjitale në pesëvjeçarin e ardhshëm. “Rivalitet” me SHBA-në nga inteligjenca artificiale tek gjysmëpërçuesit - Business Magazine Albania

Kina synon të rrisë ekonominë digjitale në pesëvjeçarin e ardhshëm. “Rivalitet” me SHBA-në nga inteligjenca artificiale tek gjysmëpërçuesit

Kina po synon të rrisë pjesën e ekonomisë dixhitale në produktin e saj të brendshëm bruto deri në vitin 2025, e nxitur nga teknologjitë e gjeneratës së ardhshme si interneti 6G dhe të dhënat e mëdha. Ambicia nënvizon shtytjen e Kinës për të ecur përpara në teknologjinë e re, ndërsa vazhdon një rivalitet me SHBA-në nga gjysmëpërçuesit deri te inteligjenca artificiale.

Në një dokument të publikuar javën e kaluar, Këshilli Shtetëror i Kinës, organi më i lartë ekzekutiv i vendit, tha se “industritë kryesore të ekonomisë dixhitale” do të përbëjnë 10% të PBB-së së saj deri në vitin 2025, nga 7.8% në 2020.

Objektivat janë pjesë e Planit të 14-të Pesëvjeçar të Kinës, një plan zhvillimi që zgjat nga 2021 deri në 2025. Vitin e kaluar, Kina theksoi fushat e “teknologjisë kufitare” për të cilat do të nxisë kërkimin dhe do të synojë vetë-mjaftueshmërinë brenda. Dokumenti jep edhe objektiva më specifikë për vitet e ardhshme.

Për shembull, Kina synon që shitjet kombëtare me pakicë në internet të rriten nga 11,76 trilion juanë në 2020 në 17 trilion juanë në 2025. Ajo pret që industria e softuerit dhe teknologjisë së informacionit të rritet nga 8,16 trilion juanë në 2020 në 14 trilion juanë në 2025.

Lexo edhe: Para digjitale e emetuar nga Banka Qëndrore/ Kina po përpiqet të zgjerojë përdorimin e juanit digjital

Kina parashikon që përdoruesit e brezit të gjerë gigabit, shpejtësia aktuale e lidhjes më të shpejtë të internetit, të rritet nga 6.4 milionë në 2020 në 60 milionë në 2025.

Në fakt, rritja e lidhjeve dhe shpejtësive të internetit është pjesë e strategjisë së Kinës për të rritur pjesën e ekonomisë dixhitale në PBB.

Por plani i Pekinit parashtron gjithashtu ambicie në internetin 6G ose të gjeneratës së gjashtë. Kina planifikon të rrisë mbështetjen për kërkimin dhe zhvillimin 6G dhe të përfshihet në krijimin e standardeve ndërkombëtare për 6G. Kina filloi të hedhë themelet për punën në 6G në 2019. Gjenerata e pestë sapo ka filluar të shfaqet dhe nuk ka ende standarde apo përkufizime të dakorduara se çfarë është 6G.

Ekonomia e dytë më e madhe në botë synon gjithashtu të marrë një rol më të madh në formësimin e standardeve të teknologjisë në mbarë botën, një veprim që analistët thanë se mund të ketë implikime të mëdha për fuqinë që Pekini zotëron në fusha nga interneti celular deri te inteligjenca artificiale. Standardet shpesh bien dakord globalisht për rregullat teknike për mënyrën se si funksionojnë teknologjitë.

CNBC 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0