Një flotë dronësh të automatizuar dhe pajisjesh pa pilotë ka përfunduar shtrimin dhe ngjeshjen e një segmenti prej 157.79 km në Autostradën Pekin-Hong Kong, duke realizuar projektin e parë të plotë për shtrimin e rrugës pa përfshirje njerëzore
Pasditen e 27 shtatorit, kontrolluesi i projektit, Hubei Communications Investment, kontraktori kryesor China Railway 11th Bureau dhe njësia e ndërtimit Liaoning Guotai Road and Bridge, përfunduan bashkërisht operacionin e shtrimit dhe ngjeshjes inteligjente në një sipërfaqe të gjerë rruge. Të gjitha këto grupe janë shtetërore. Makinat e ndërtimit u siguruan nga Sany Group, një kompani me pronësi të përzier, duke përfunduar me sukses demonstrimin e parë në industri të shtrimit pa pilot në një rrugë me gjerësi maksimale dhe në shkallën më të madhe të mundshme, duke shënuar një hap të ri në nivelin e ndërtimit inteligjent të autostradave kineze.
Ndërtimi i rrugëve me shpejtësi të lartë kërkon standarde jashtëzakonisht të larta për pajisjet e ngjeshjes dhe teknologjinë operative. Në këtë projekt, u përdorën disa pajisje të nivelit të lartë të Sany, përfshirë një asfaltues me gjerësi 20 metra, gjashtë rulë çeliku të dyfishtë prej 13 tonësh dhe tre rulë gomash prej 30 tonësh. Kombinimi 1+3+3+3 formoi një flotë të madhe ndërtimi, dhe operacioni i saj i standardizuar u realizua përmes algoritmeve inteligjente të planifikimit.
Sistemi i pozicionimit të saktë deri në centimetra i Beidou dhe rrjeti i komunikimit me vonesë të ulët mundësojnë planifikim optimal të rrugës në kohë reale për flotën, sipas kërkesave të procesit të ngjeshjes. Kjo garanton ndjekje të afërt dhe ngjeshje të ngadaltë, duke shmangur zonat me presion të pamjaftueshëm ose të tepërt dhe duke siguruar cilësinë e shtrimit. Një prej arritjeve më të spikatura ishte përdorimi i asfaltuesit SAP200C-10 nga Sany, i cili arriti një shtrim me gjerësi 19.25 metra në një kalim të vetëm, për herë të parë në ndërtimin e rrugëve brenda dhe jashtë Kinës. SAP200C-10 është projektuar për ndërtimin e rrugëve të gjera me asfalt në segmente me 2 deri në 4 korsi. Në këtë projekt, ky asfaltues përmirësoi ndjeshëm efikasitetin e ndërtimit, zvogëloi numrin e bashkimeve dhe përmirësoi rrafshësinë dhe qëndrueshmërinë e sipërfaqes së rrugës. Flota e dronëve të përdorur në këtë projekt, përmes algoritmeve të ndjekjes së rrugës me precizion të lartë dhe sistemeve të vetëpozicionimit të zhvilluara nga Sany, identifikoi saktësisht bordurat, duke arritur një operacion të saktë “nga skaji në skaj”. Nuk ishte i nevojshëm rul shtesë për përfundimin e skajeve, dhe sipërfaqja e rrugës u formua në një fazë të vetme, duke përmirësuar ndjeshëm cilësinë dhe efikasitetin. Siguria në kantier ishte përparësi kryesore, veçanërisht për flotën e dronëve. Pajisjet pa pilot janë të pajisura me strategji të shumta mbrojtjeje, përfshirë sigurinë bashkëpunuese, gardhe elektronike, sisteme të emergjencës, si dhe sisteme të perceptimit dhe shmangies së pengesave. Në varësi të nivelit të rrezikut, pajisjet mund të ngadalësohen, ndalen ose të fiken në kohë reale për të garantuar sigurinë gjatë operacionit. Ky projekt përfaqëson një përparim të madh në teknologjinë tradicionale të shtrimit të rrugëve, duke shënuar një hap të dyfishtë përpara në ndërtimin e rrugëve të Kinës, si në aspektin e gjerësisë ashtu edhe të efikasitetit.
FB