Kia XCEED tashmë me një dizajn të ri dhe të përmirësuar - Business Magazine Albania

Kia XCEED tashmë me një dizajn të ri dhe të përmirësuar

Kia XCEED

Pas shitjes së mbi 120,000 njësive në Europë, crossoveri kompakt shumë i suksesshëm i Kia-s XCeed ka marrë një sërë përmirësimesh për vitin 2022 duke përfshirë një dizajn të ri të jashtëm të guximshëm, një dizanj të brendshëm të përmirësuar dhe një zbukurim të ri të linjës GT që sjell emocionet e Ceed GT te modeli popullor.Këto ndryshime do ta bëjnë XCeed edhe më tërheqës në segmentin e njohur C-Crossover.

XCeed i ri integron një sërë ndryshimesh të dizajnit së bashku me një linjë konkurruese të motorëve që përfshin versione hibride të buta, hibride plug-in, benzinë ​​dhe naftë. Si pjesa e jashtme ashtu edhe ajo e brendshme janë përmirësuar për t’iu përshtatur më mirë natyrës urbane sportive të XCeed dhe e bëjnë atë një anëtar edhe më të veçantë të familjes më të gjerë të modeleve Ceed.

Përfshirja e një specifikimi sportiv të linjës GT për herë të parë, i kombinuar me një motor benzinë ​​që prodhon 204 ps ofron një përvojë emocionuese dhe dinamike drejtimi. Ky model sportiv i dedikuar kap imagjinatën dhe ngjall një reagim emocional duke tërhequr klientët që duan përfitimet racionale të një automjeti më të madh pa kompromentuar ndjenjën e stilit ose sportivitetit. Një model i spikatur në gamën XCeed, linja GT sfidon pritshmëritë me dizajnin e tij unik sportiv dhe performancën e frymëzuar nga GT.

Si një nga makinat e teknologjisë më së lartë në klasën e tij, XCeed i ri është një model kryesor për Kia-n falë teknologjive të saj më të fundit duke përfshirë sigurinë e avancuar, lidhjen dhe sistemet info-argëtuese. Të krijuara për të përmirësuar përdorshmërinë e përditshme, kënaqësinë dhe sigurinë e pasagjerëve, këto përditësime vazhdojnë trashëgiminë e XCeed si një lider teknologjik brenda segmentit C-Crossover.

Si një ofrues i zgjidhjeve të qëndrueshme të lëvizshmërisë, Kia prezanton XCeed-in e ri me një gamë të gjerë opsionesh efikase dhe elektrike të grupit të fuqisë. XCeed Plug-in Hybrid (PHEV) ofron një distancë të plotë elektrike prej 48 km, ekuivalente me 60 km ngarje në qytet, ndërkohë që janë të disponueshme edhe sisteme të tjera energjie me efikasitet të karburantit, nga motorët me rrotullime të shpejta, me turbocharged deri te sistemet inovative hibride të buta.

Sjoerd Knipping, Zëvendës President i Marketingut dhe Produkteve në Kia Europe, komentoi: “Klientët tanë kanë vlerësuar kombinimin unik të XCeed të trajtimit dinamik, prakticitetit të përditshëm dhe teknologjisë në makinë. Ky model i ri bazohet në këto pika të forta me një sërë ndryshimesh elegante të dizajnit të jashtëm dhe të brendshëm dhe karakteristika të reja teknologjike. Ne kemi siguruar gjithashtu përfitimet tona të përmirësuara të kryqëzimit nga opsionet më të fundit të motorit, një shenjë e angazhimit tonë afatgjatë për të ofruar zgjidhje të qëndrueshme lëvizshmërie për klientët tanë”.

Një alternativë sportive ndaj modeleve më të mëdha, XCeed është bërë modeli më i shitur në linjën më të gjerë të Kia Ceed. Ai siguron pozicionin komandues të drejtimit dhe komoditetin e një SUV me drejtimin dinamik dhe manovrimin e një hatchback kompakt evropian, “shtoi Knipping.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0