Edhe pse pijet me gaz nuk konsumohen shumë, Coca-cola mbetet një ndër market më të famshme sipas Kantar Worldpanel, një firmë kërkimore për konsumatorin. Kantar Worldpanel studion se sa familje nga e gjithë bota blejnë marka të ndryshme. Në analizat e bëra për sjelljen e konsumatorit në periudhën Tetor 2014 dhe Tetor 2015, u vlerësuan 300 miliardë zgjedhje të konsumatorëve, që përfshijnë 1,500 marka për 44 shtete.
Kjo është lista e markave më të famshme:
10. Dove: Nën pronësinë e Unilever, Dove është një ndër market më të shitura duke kapur shifrën e 31 milionë familjeve më shumë krahasuar me vitin e kaluar.
9. Knorr: Gjithashtu pjesë e Unilever, Knorr shet produkte të ndryshme si erëza në vazo, kuba dhe esenca që përdoren për t’i dhënë shije supës, gjellës, etj.
8. Indomie: Marka që tregton noodles është më e preferuara në Indonezi. Kohët e fundit ajo është përhapur dhe në Turqi.
7. Nescafé: Marka e kafes nën pronësinë e Nestle është akoma e famshme edhe pse në vitin 2014 ajo renditej e gjashta.
6. PepsiCo: Fama e kësaj kompanie që prodhon pije me gaz përkrahet nga Egjipti, një ndër pjesët e pakta të botës ku njerëzit zgjedhin Pepsin para Coca-Cola-ës.
5. Lays: Gjithashtu nën pronësinë e PepsiCo, Lays është i preferuar për 25 milionë familje më shumë se vitin e kaluar.
4. Maggi: Kjo kompani kontrollohet nga Nestle dhe prodhon supë të konservuar, salca, kuba me esencë dhe noodles.
3. Lifebuoy: Kjo kompani sapunësh është bërë një ndër markat e preferuara për Emiratet e Bashkuara Arabe dhe Indonezinë. Ajo gjithashtu ka krijuar një sistem paralajmërues që i kujton njerëzit t’i lajnë duart plotësisht.
2. Colgate: Pasta e dhëmbëve më e preferuar që nga fillimet e saj dhe mbetet e tillë për mbi 40 milionë familje këtë vit.
1. Coca-Cola: Shishja e kuqe e Coca-Cola-ës zë vendin e parë të klasifikimit për vitin e kaluar. Ajo e ka ndërtuar famën e saj jo vetëm prej reklamave të mirëmenduara por edhe duke i funizuar dyqanet në të cilat shitet me frigorifer që mbajnë logon e saj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.