Këto bateri të rikarikueshme janë më të qëndrueshme, më të sigurta dhe kushtojnë më pak - Business Magazine Albania

Këto bateri të rikarikueshme janë më të qëndrueshme, më të sigurta dhe kushtojnë më pak

bateri të rikarikueshme

Që kur bateritë litium-jon u shitën për herë të parë 30 vjet më parë, ato kanë rënë në kosto me 97%. Por janë ende shumë të shtrenjta për të bërë makina elektrike që mund të konkurrojnë në kosto me makinat me lëndë djegëse fosile pa subvencione, ose për të ruajtur ekonomikisht energjinë e erës dhe diellore në rrjet. Kjo është arsyeja pse një startup në zonën e Bostonit po zhvillon një lloj tjetër baterie të rikarikueshme që thotë se mund të ulë kostot përgjysëm, duke shmangur disa nga të metat e tjera të baterive aktuale, nga ndikimi mjedisor i minierave deri te fakti që bateritë litium-jon mund të marrin flakë.

“Motivimi ynë ishte ta bënim atë të përballueshme, në mënyrë që të mund të shpërndahej gjerësisht në krahasim me një vend të caktuar,” thotë Mukesh Chatter, CEO dhe bashkëthemelues i startup-it. Tani për tani, shumë prodhues të automjeteve po ndjekin shembullin e Tesla-s dhe po bëjnë automjete luksoze elektrike. Por Alsym dëshiron t’u mundësojë prodhuesve të prodhojnë automjete me kosto më të ulët, duke përfshirë partnerin e saj të parë, një prodhues automjetesh në Indi. Trajtimi i ndryshimeve klimatike “kërkon kontributin e të gjithëve”, thotë Chatter. “Nuk mund të jetë 1% e njerëzve që blejnë automjete të shtrenjta luksoze.” Bateritë janë gjithashtu mjaft të përballueshme, saqë mund të përdoren në vendet në zhvillim për të ruajtur energjinë diellore jashtë rrjetit për njerëzit që nuk kanë qasje në energji elektrike tani.

Një profesor i inxhinierisë mekanike në MIT, Kripa Varanasi, ka kaluar pesë vitet e fundit duke punuar me startup-in për të zhvilluar dizajnin. Për shkak se ai nuk ishte fokusuar te bateritë në të kaluarën, ai e shikoi teknologjinë nga një këndvështrim i ri. “Ne filluam të eksplorojmë mundësi të tjera,” thotë ai. “Nëse mësoni për bateritë, automatikisht po shkoni në drejtimin e litiumit. Por ne po shikonim metrika të ndryshme: duhet të jetë e bollshme. Duhet të jetë me kosto të ulët. Duhet të jetë lehtësisht i riciklueshëm. Ajo duhet të shmangë sfidat e zinxhirit të furnizimit.”

Lexoni: CargoFlags, startup-i shqiptar i cili po tjetërson industrinë e transportit

Për shkak se kompania është në procesin e marrjes së patentave, nuk pranoi të ndajë të gjitha detajet se si funksionon teknologjia. Por bateria është me bazë uji dhe përdor materiale të tjera të lira, lehtësisht të disponueshme si mangani dhe oksidi i metalit. Nuk përdor kobalt, një material kyç në bateritë e litiumit që është njëkohësisht i shtrenjtë dhe shkaku i problemeve mjedisore dhe shëndetësore në zinxhirin e furnizimit. Nuk përdor litium, i cili paraqet sfida të tjera në miniera dhe ka qenë në rritje në kosto dhe ka të ngjarë të rrisë koston e baterive të tjera. Por dizajni i ri funksionon mirë, thotë ekipi. “Ndërsa kompania filloi testimin e teknologjisë së re, “ne filluam të shohim performancë të ngjashme me litiumin,” thotë Varanasi.

Meqenëse këto bateri nuk janë të ndezshme (ndryshe nga litiumi), dizajni gjithashtu kursen koston, sepse nuk ka nevojë të bëhet me mbrojtje shtesë për të parandaluar zjarret. Kjo do të thotë gjithashtu se bateritë mund të kenë aplikime të tjera, duke përfshirë përdorimin në transport, ku industria është veçanërisht e kujdesshme për rrezikun nga zjarri. (Ndërsa anijet e ngarkesave nuk mund të funksiononin vetëm me energji baterie, ajo mund të përdoret së bashku me teknologji të tjera si velat.) Ndërsa planeti nxehet, rreziku nga zjarri është edhe më sfidues. Bëhet fjalë për zjarret dhe shpërthimet e fundit të skuterëve elektrikë në Indi, të shkaktuara nga bateritë me defekt, por që ka të ngjarë të përkeqësohen nga valët rekord të nxehtësisë. Incidentet kërcënojnë të prishin rritjen e automjeteve elektrike në Indi, pasi shumë konsumatorë atje tani thonë se kanë frikë të zotërojnë një automjet elektrik.

Alsym planifikon të fillojë testimin beta me klientët e saj të parë, duke përfshirë prodhuesin indian të automobilave, në fillim të vitit 2023. Prodhimi me volum të lartë mund të fillojë deri në vitin 2025. Dizajni i baterisë mund të jetë i dobishëm kudo, por kompania është e fokusuar që ta bëjë atë të aksesueshme në tregjet për personat me të ardhura më të ulëta.

Startup gjithashtu planifikon të prodhojë bateri për ruajtjen e energjisë, dhe veçanërisht dëshiron të arrijë qindra miliona njerëz në mbarë botën që ende nuk kanë qasje në energji elektrike. “Mund ta lidhni atë me një panel diellor, për shembull, dhe të ruani energjinë për të qenë në gjendje të përdorni një ventilator, disa llamba, një lidhje interneti dhe një frigorifer të vogël,” thotë Chatter. “Kjo ndryshon një jetë.”

/FastCompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0