Ketan Makwana – Sipërmarrës, Investitor dhe Trajner është pjesë e panelit të Infocom World Albania - Business Magazine Albania

Ketan Makwana – Sipërmarrës, Investitor dhe Trajner është pjesë e panelit të Infocom World Albania


Ketan Makwana është një folës ndërkombëtar shumë i njohur i TEDx, sipërmarrës serial dhe mentor i cili e ka nisur rrugëtimin e suksesshëm të bizneseve të tij 7 vite më parë.

Si rezultat i hendekut të aftësive që ekzistonte midis edukimit të punonjësve dhe sipërmarrësve, Ketan lançoi ‘Enterprise Lab’ e cila është shndërruar në një agjenci mbështetëse për Zhvillimin, Sjelljen & Qëndrimin për më shumë se 100.000 njerëz kudo në botë.

Në vitin 2012 Ketan themeloi “Youth Enterprise Live”, e mbështetur nga Kryeministri i Anglisë dhe nga eventi më i madh i fokusuar në Edukimin, Punësimin dhe Sipërmarrjen për moshat 15-30 vjeç i organizuar në Angli, duke marrë pozicionin si këshillues i Kryeministrit për politikat e të rinjve. Punë të tjera të tij përfshijnë marrjen pjesë në Samitin E20 si dhe ka një pozicion drejtues në misionin e Parlamentit Europian & Komisionit për strategjinë e vitit 2020 për sipërmarrjen dhe punësimin.

Ketan është këshillues i qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar për politikat ekonomike të të rinjve, punon me qeveritë ndërkombëtare dhe ministritë për zhvillimin e ekosistemit të sipërmarrjeve, është anëtar i shumë bordeve drejtuese dhe paneleve duke përfshirë MIT dhe Konsullin Britanik, si dhe është ambasador i UKTI dhe zyrave për zhvillimin dhe mirëqenien e sipërmarrjeve të huaja në të gjithë globin.

Si një sipërmarrës Ketan është vlerësuar me:

• Çmimin “Smarta 100” në vitin 2012 për krijimin e një nga bizneseve më me ndikim në Mbretërinë e Bashkuar
• Biznesi më i mirë i vlerësuar nga “Start Young Global Awards”
• I përfshirë në “Maserati 100”, të cilët janë 100 sipërmarrësit që po ndikojnë në brezat e ardhshëm
• I përfshirë në “Top 100 Asian Stars” në “UK Tech” në vitin 2015
• Inovatori ikonë i dekadës i vlerësuar nga “Women Economic Forum 2015”
• Ketan ishtë një finalist në:
1. Sipërmarrës i ekselencës në “National Diversity Awards 2014”
2. Mentori më i mirë në “National Mentoring Exellence Awards 2015”

Facebook: Facebook.com/EnterpriseLab
Twitter: @Ketan_Makwana
Instagram: KetanMak

Rreth Infocom World Albania – “Rruga drejt Inovacionit”

Jemi në kohën e ndryshimeve të mëdha. Si rezultat i kësaj, ajo çfarë mund ta ketë ndihmuar një organizatë të jetë e suksesshme në të kaluarën mund të jetë shkaku i dështimit të tyre në të ardhmen. Kompanitë duhet të përshtaten dhe evoluojnë për të plotësuar nevojat gjithnjë e në ndryshim të përbërësve të saj, por shumë mund të bien dakord për një gjë: inovacioni ka të bëjë me qëndrueshmërinë! Duke qenë i qëndrueshëm, organizatat, krijojnë pozicionin e tyre në treg dhe përpiqen të udhëheqin “rrugën”. Por a mund të udhëhiqet vetëm kjo rrugë? Si mund të arrijnë dhe formësojnë inovacionin politikat, rregulloret dhe strukturat qeveritare, duke përfituar edhe vetë gjatë procesit? Këto pyetje dhe më shumë do të jenë “temat e nxehta” që folësit do të diskutojnë gjatë seancave.

Konferenca organizohet ditën e Mërkurë, 5 Prill, ora 9:00 AM deri në orën 3:00 PM në “Hotel Plaza” në Tiranë.

Për më shumë informacione rreth konferencës, klikoni KËTU.

Për t’u bërë pjesë e këtij eventi mund të aplikoni KËTU.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0