Kampusi i Apple do të hapet zyrtarisht në Prill dhe ju mund t’a vizitoni atë - Business Magazine Albania

Kampusi i Apple do të hapet zyrtarisht në Prill dhe ju mund t’a vizitoni atë


Gjigandi Silicon Valley tha se do të duhen më shumë se gjashtë muaj për të lëvizur 12.000 punëtorë në kampusin e ri.

Struktura në formë unaze, të cilën Apple tani e quan “Apple Park” është disa muaj mbrapa afatit të vendosur. Ndërtimet në ndërtesën kryesore dhe në parkun përreth do të vazhdojnë gjatë gjithë verës, ka thënë Apple.

Apple tha se “Apple Park” do të ketë:

• Qendrën për vizitorë me një dyqan Apple dhe një kafene që janë të hapura për publikun
• Një qendër fitnesi
• Qendër kërkimore dhe zhvillimi
• Hapësirë për të ecur dhe vrapuar
• Një kopësht, një livadh dhe një pellg

Apple ka filluar punën në “Apple Park” në vitin 2013. Tim Cook, CEO i Apple, i tha punonjësve vitin e kaluar se Apple planifikon të lëvizë grupet e para të punës në “Anijen kozmike” në Janar të vitit 2017.

Apple zbuloi gjithashtu të Mërkurën se auditori 1000-vendesh do të quhet “Teatri Steve Jobs”, pasi bashkëthemeluesi i kompanisë do të kishte mbushur 62 vjeç këtë të Premte.

“Vizioni i Steve për Apple është shtrirë përtej kohës së tij me ne. Ai synonte që Apple Park të ishte shtëpia e inovacionit për brezat që do të vijnë “, tha Cook, CEO i Apple. “Këto hapësira pune janë të dizajnuara për të frymëzuar ekipin tonë, si dhe në përfitim të mjedisit. Ne kemi arritur të ndërtojmë një nga ndërtesat me energjinë më efektive në botë dhe kampusi do të funksionojë tërësisht me energji të rinovueshme.”

“Lidhja e ndërtesave jashtëzakonisht të avancuara në një park të madh krijon një mjedis të hapur për njerëzit për të krijuar, bashkëpunuar dhe për të punuar së bashku. Ne kemi qenë jashtëzakonisht me fat që kemi qenë në gjendje për të punuar nga afër, për shumë vite, me praktikën e shquar arkitektonike Foster + Partners” tha ai.

Burimi: businessinsider.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0