Kamera e re e iPhone 8 i kalon të gjitha pritshmëritë - Business Magazine Albania

Kamera e re e iPhone 8 i kalon të gjitha pritshmëritë


iPhone-i i rradhës nga Apple do të ketë një kamerë të përparme 3D e cila do të mundësojë njohjen e fytyrës, shkruan analisti i KGI Securities Ming-Chi Kuo.

Një përdorim për kamerën 3D është për lojërat të cilat do të shfaqin fytyrën e përdoruesit në vend të karakterit. Përdorime të tjera përfshijnë njohjen e fytyrës, njohjen e irisit dhe selfie të përmirësuara.

Apple kohët e fundit bleu Faceshift, një kompani AR që ka punuar me teknologjinë e transformimin të fytyrës. Sensori gjithashtu supozohet të përfshij teknologji nga PrimeSense, një kompani AR që Apple bleu në vitin 2013.

Ja çfarë thuhet për “iPhone 8”, një model i ridizejnuar i cili pritet të lançohet në vjeshtë:

• Apple pritet të sjellë një ekran anësor 5.8 inç, pa skaje apo bordurë, duke përdorur teknologjinë e pamjes OLED e cila mundëson konsum më të mirë të energjisë.

• Ndërtimi i iPhone 8 mund të jetë prej xhami ose çeliku.

• Butoni kryesor Home do të jetë i integruar (i shkrirë) në ekran.

• Modeli i iPhone 8 mund të përfshijë karkimin me wireless, duke shmangur kështu fishat e karikuesve të zakonshëm.

• Nuk do të ketë hapësirë për kufjet.

• Çmimi mendohet të jetë 1000 dollarë.

/BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0