Jonas Ridderstråle folës në Spark.Me 2020. Spiker ndërkombëtar dhe mendimtar me influencë

Jonas Ridderstråle folës në Spark.Me 2020. Spiker ndërkombëtar dhe mendimtar me influencë


Spark.me sjell histori nga zgjidhjet teknologjike më inovative, modele të reja të biznesit, strategji angazhimi të markave, iniciativa për ndryshimin e botës dhe bashkon së bashku biznesin, teknologjinë, udhëheqësit e inovacionit, marketerët, startup-et dhe geeks.

Jonas Ridderstråle do të jetë mes spikerëve të konferencës Spark.Me që do të zhvillohet në Porto Montenegro në qytetin e Tivatit në Mal të Zi gjatë datave 30-31 Maj. Jonas është një nga mendimtarët dhe folësit më me ndikim në botë përsa i përket fushës së biznesit. Ai është bashkëautor i librit bestseller “Funky Business”.

Ky libër u kthye shpejt në një sukses ndërkombëtar me mbi 300.000 kopje të shitura. Një survey i Bloomsbury e renditi librin në vendin e 16, si një nga librat më të mirë të biznesit të të gjitha kohërave. Librat e Jonas janë përkthyer në më shumë sesa 30 gjuhë të ndryshme dhe janë publikuar në më shumë sesa 50 vende të botës.

Lexo këtu: Mësoni më shumë për marketingun dixhital nga Sam Conniff Allende, folës në Spark.me

Dr.Ridderstråle ka përfunduar masterin për Administrim Biznesi dhe ka marrë doktoraturën në Biznes Ndërkombëtar. Aktualisht ai punon si profesor i jashtëm në Ashdridge, shkollë biznesi në Mbretërinë e Bashkuar, e cila njihet ndërkombëtarisht.

Kompania e kërkimeve “Global Gurus”, e ka renditur Jonas Ridderstråle si një nga profesionistët më të mirë në botë në fushën e Menaxhimit dhe e ka klasifkuar atë ndër 5 profesionistët më të mirë në Europë. Gjatë 20 viteve të fundit ai i ka dedikuar shumë kohë audiencës së tij, duke i nxitur njerëzit të kenë kurajo, besim dhe dëshirë për t’i bërë gjërat ndryshe.

Nëpër workshop-e dhe takime ai i përcjell mesazhet e tij me pasion dhe energji, duke sjellë mendime inovative dhe duke frymëzuar të tjerët për të sjellë ndryshim. Aftësitë e tij akademike, imagjinata, humori dhe prezantimet e tij dinamike kanë frymëzuar audienca të gjëra nga Moska në Mumbai, nga San Francisko në Shangai.

Jonas Ridderstråle flet për gjërat që duhen bërë për të ndërtuar një organizatë në epokën ku po jetojmë, të aftë të rezistojë në këtë kohë trazirash. Ai flet për rëndësinë që ka të pasurit një ëndërr për kompaninë, në vend të një plani 5 vjeçar.

Idetë e Dr. Ridderstråle kanë pasur mbulim mediatik në të gjithë botën. Ai është shfaqur në një intervistë tek ‘Global Office’ në CNN ku ka folur mbi idetë që qëndrojnë pas librave të tij. Gjithashtu, ai është përmendur në Fortune, Fast Company, Time Magazine, Financial Times, The Times, Stern, Newsweek, Paris Match dhe shumë media të tjera.

 

 

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0