Je 14-16 vjeç? Bëhu pjesë e programit të komunikimit TalkUP - Business Magazine Albania

Je 14-16 vjeç? Bëhu pjesë e programit të komunikimit TalkUP

Po bëhet një vit që kur pandemia ka ndryshuar jetët tona, ka rritur pasigurinë, ka prekur shëndetin, e madje na ka marrë edhe njerëz të afërt. Këto muaj na është dashur të rendim, të përshtatemi për të mbijetuar e të ndërmarrim hapa që nuk i kishim menduar më parë. Prindërit po punojnë në forma të reja, ose kanë mbetur pa punë. Institucionet publike janë fokusuar tek menaxhimi i emergjencave: si shëndeti dhe ulja e të ardhurave.

Ndërkohë, rreziku i dëmeve të padukshme tani, por që mund të na shoqërojnë për shumë kohë, është i lartë. Mes tyre janë edhe adoleshentët.

Sipas një sondazhi të zhvilluar para pak muajsh nga UNICEF, mbyllja e aplikuar për shkak të Covid-19 ka ndikuar në shëndetin mendor të rreth 40% të adoleshentëve. Ato shfaqin stres nga shkëputja nga miqtë dhe shkollat, ndërsa qëndron frika e sëmundjes dhe frika e një të ardhme jashtë kontrollit të tyre.

Në një shoqëri ende në tranzicion si kjo në Shqipëri, adoleshentët janë edhe më të cënuar. Në përgjithësi edhe pa pandeminë, pikëpyetjet dhe pasiguritë e adoleshentëve janë të mëdha.

Qendra Multifunksionale Kallz, me mbështetjen e një grupi sipërmarrjesh me fokus të rinjtë, sjell  programin TalkUp. Me mbi 10 seanca komunikimi, ndërveprimi, lojë dhe praktikë, djemtë e vajzat do të shohin frutet e një komunikimi cilësor. Programi i formimit synon të rrisë aftësitë e tyre të komunikimit.

Pasiguritë shoqërohen me mbyllje në vetvete, me tension dhe mesazhe të paqarta për audiencën. Kjo krijon një rreth vicioz, pasi mesazhet e paqarta sjellin rezultate më të dobëta, madje të dëmshme. Rrjedhimisht krijohen ngërçe dhe tensione. Kjo ndodh në raport mes shokët, në raportin të rinj-mësues e po ashtu edhe në raportin fëmijë-prindër.

Lexo: A duhet të përdorni influencues të mediave sociale gjatë komunikimit në kohë krizash?

Për të çliruar këtë ngërç, Kallz fton të rinjtë të bëhen pjesë e programit.

Je i sfiduar në komunikimin tënd? Mendon se shokët, prindërit dhe mësuesit nuk të kuptojnë?

Mendon se njohuritë e tua nuk i shpreh siç duhet?!

Bashkohu në grupet e të rinjve dhe përmirëso aftësitë e tua të komunikimit.

TalkUP, është projektuar për moshat 14-16 vjeç dhe mbështetet nga FastCall, MR Potato, Bukinist, Businessmag dhe Albacademy. Apliko Këtu.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0