Je 14-16 vjeç? Bëhu pjesë e programit të komunikimit TalkUP - Business Magazine Albania

Je 14-16 vjeç? Bëhu pjesë e programit të komunikimit TalkUP

Po bëhet një vit që kur pandemia ka ndryshuar jetët tona, ka rritur pasigurinë, ka prekur shëndetin, e madje na ka marrë edhe njerëz të afërt. Këto muaj na është dashur të rendim, të përshtatemi për të mbijetuar e të ndërmarrim hapa që nuk i kishim menduar më parë. Prindërit po punojnë në forma të reja, ose kanë mbetur pa punë. Institucionet publike janë fokusuar tek menaxhimi i emergjencave: si shëndeti dhe ulja e të ardhurave.

Ndërkohë, rreziku i dëmeve të padukshme tani, por që mund të na shoqërojnë për shumë kohë, është i lartë. Mes tyre janë edhe adoleshentët.

Sipas një sondazhi të zhvilluar para pak muajsh nga UNICEF, mbyllja e aplikuar për shkak të Covid-19 ka ndikuar në shëndetin mendor të rreth 40% të adoleshentëve. Ato shfaqin stres nga shkëputja nga miqtë dhe shkollat, ndërsa qëndron frika e sëmundjes dhe frika e një të ardhme jashtë kontrollit të tyre.

Në një shoqëri ende në tranzicion si kjo në Shqipëri, adoleshentët janë edhe më të cënuar. Në përgjithësi edhe pa pandeminë, pikëpyetjet dhe pasiguritë e adoleshentëve janë të mëdha.

Qendra Multifunksionale Kallz, me mbështetjen e një grupi sipërmarrjesh me fokus të rinjtë, sjell  programin TalkUp. Me mbi 10 seanca komunikimi, ndërveprimi, lojë dhe praktikë, djemtë e vajzat do të shohin frutet e një komunikimi cilësor. Programi i formimit synon të rrisë aftësitë e tyre të komunikimit.

Pasiguritë shoqërohen me mbyllje në vetvete, me tension dhe mesazhe të paqarta për audiencën. Kjo krijon një rreth vicioz, pasi mesazhet e paqarta sjellin rezultate më të dobëta, madje të dëmshme. Rrjedhimisht krijohen ngërçe dhe tensione. Kjo ndodh në raport mes shokët, në raportin të rinj-mësues e po ashtu edhe në raportin fëmijë-prindër.

Lexo: A duhet të përdorni influencues të mediave sociale gjatë komunikimit në kohë krizash?

Për të çliruar këtë ngërç, Kallz fton të rinjtë të bëhen pjesë e programit.

Je i sfiduar në komunikimin tënd? Mendon se shokët, prindërit dhe mësuesit nuk të kuptojnë?

Mendon se njohuritë e tua nuk i shpreh siç duhet?!

Bashkohu në grupet e të rinjve dhe përmirëso aftësitë e tua të komunikimit.

TalkUP, është projektuar për moshat 14-16 vjeç dhe mbështetet nga FastCall, MR Potato, Bukinist, Businessmag dhe Albacademy. Apliko Këtu.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0