Japonia emëron ministrin e parë për Vetminë mes rritjes së vetëvrasjeve për shkak të pandemisë - Business Magazine Albania

Japonia emëron ministrin e parë për Vetminë mes rritjes së vetëvrasjeve për shkak të pandemisë

Në një përpjekje për të trajtuar rritjen e niveleve të vetëvrasjeve për herë të parë në 11 vjet për shkak të krizës së koronavirusit, Kryeministri Japonez Japonia emëroi ministrin e saj të parë për Vetminë. Tetsushi Sakamoto mori pozicionin e sapo krijuar më 12 shkurt. Përveç kësaj, Sakamoto është gjithashtu përgjegjës për menaxhimin e nivelit të lindjes në rënie të vendit dhe forcimin e ekonomive rajonale.

Në konferencën e parë të shtypit, Sakamoto tha se Kryeministri Yoshihide Suga e emëroi atë për të adresuar çështjet kombëtare “përfshirë çështjen e rritjes së nivelit të vetëvrasjes së grave gjatë pandemisë”.

“Suga më udhëzoi të shqyrtoj çështjen dhe të paraqes një strategji gjithëpërfshirëse, duke koordinuar me ministrinë përkatëse,” shtoi Sakamoto. “Shpresoj të kryej aktivitete për të parandaluar vetminë dhe izolimin shoqëror dhe për të mbrojtur lidhjet midis njerëzve.”

Qeveria japoneze gjithashtu krijoi një “zyrë kundërmasash izolimi / vetmie” brenda kabinetit më 19 shkurt për çështje të tilla si vetëvrasja dhe varfëria e fëmijëve – të cilat janë rritur gjatë pandemisë.

Japonia deri më tani ka regjistruar më shumë se 426,000 raste Covid-19 dhe 7,577 vdekje, sipas të dhënave nga Universiteti John Hopkins. Deri më tani ka administruar më shumë se 5,000 doza vaksinash.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0