Ja disa italianë që po bëjnë biznes në Shqipëri

Ja disa italianë që po bëjnë biznes në Shqipëri


Shqiptarët që po zhvillojnë biznese jashtë nuk janë të pakët, por ka edhe nga ata, të cilët kanë zgjedhur Shqipërinë si vendin e tyre të mundësive. Bëhet fjalë për Sarën dhe Vincenzon, që kanë biznesin e tyre të quajtuar “Vado in Albania” dhe Ambra Amaretti, e cila zotëron lokalin Love Italy” në Vlorë. Bizneset e tyre janë të ndryshme pasi njëri operon online dhe tjetri është biznes fizik. Më poshtë ju kujtojmë historitë e tyre dhe të bizneseve të tyre.

Sara dhe Vincenzo, dy të rinj italianë të apasionuar pas udhëtimeve kanë vënë në fokus të faqes së tyre “Vado in Albania “Shqipërinë. “Vado in Albania” ishte një ide e rastësishme e tyre. Ata kuptuan që në Itali nuk ka një informacion të duhur rreth Shqipërisë dhe menduan të bënin diçka ku të promovonin vendin tonë. Ky është fokusi i parë i “Vado in Albania”. Emri “Vado in Albania” (shkoj në Shqipëri) është si një deklaratë. Fillimisht ky biznes ishte vetëm në instagram e facebook por tani ka një faqe në web. Strategjia e tyre është të ofrojnë përmbajtje të përditshme cilësore, të japin informacione të dobishme, t’u përgjigjen  komenteve dhe të jenë gjithmonë në dispozicion të kërkesave të ndjekësve të tyre. Në të njëjtën kohë, kanë zhvilluar edhe një rrjet kontaktesh në Shqipëri.
Lexo:  Vado in Albania: Shqipëria përmes syve të italianëve

Ambra Amaretti, është një arkitekte-interior designe, por angazhimet e saj në Shqipëri nuk janë fokusuar në këtë drejtim. Do t’i duhej të njihte mirë shqipen që të komunikonte me klientët e saj. Ndaj zgjodhi të hapë një lokal, në mënyrën e saj. Një lokal që do të tërhiqte fillimisht komunitetin italian, më tej edhe shqiptarë. Vitin e kaluar administroi një lokal veror buzë detit në Radhimë ku tërhoqi komunitetin italian. Ambra ka shkuar edhe më afër detit, me po të njëjtën filozofi shërbimi. Kekët dhe ëmbëlsirat e freskëta, siç i bëjnë gratë italiane në shtëpi. Kjo e dallon në lokalin e saj “Love Italy” dhe po ashtu në bufenë e mëngjesit të shërbyer tek lokali provizor në breg të detit. me të ardhur në Shqipëri vendosi të bënte biznes e të jetonte këtu, më saktë në Vlorë.
Lexo:  Ambra Amaretti, sipërmarrësja 60 vjeçare plot energji në Vlor

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0