Italia gjobit Apple me 10 milion euro për mashtrim - Business Magazine Albania

Italia gjobit Apple me 10 milion euro për mashtrim

Italia ka gjobitur Apple me 10 milion euro pasi është zbuluar se pretendimet që IPhonat janë rezistent ndaj ujit janë false. Lajmin e ka bërë të ditur Autoriteti Kombëtar i Konkurrencës në Itali, (AGCM), i cili  tha se pretendimet e Apple nuk janë reale. IPhonat janë rezistent vetëm ndaj ujit të pastër në kushte laboratorike.

Autoriteti i Konkurrencës gjithashtu vuri në dukje dhe problemet që garancia e telefonave ka. Ata u shprehen se dëmtimet nga uji nuk janë në pjesën e garancisë edhe pse vetë kompania ka njoftuar se telefonat janë rezistent ndaj ujit. Vetë kompania ka njoftuar se telefonat e saj kanë një rezistencë prej katër metrash nën ujë dhe me një kohëzgjatje prej 30 minutave.

LEXO: Apple njofton M1, çipin e parë në familjen e saj

AGCM vendosi se reklamimi që  Apple i bënin telefonave ishte mashtrim dhe për këtë u gjobit me 5 milion euro ndërsa për mosmbulimin e garancisë gjatë prishjes së telefonit nga uji me 5 milion të tjera.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0