Inteligjenca artificiale dhe menaxhimi i rrezikut: A janë shërbimet financiare prova e së ardhmes për teknologjinë? - Business Magazine Albania

Inteligjenca artificiale dhe menaxhimi i rrezikut: A janë shërbimet financiare prova e së ardhmes për teknologjinë?

Në të gjithë industritë, nga kujdesi shëndetësor në bujqësi, tek shërbimet financiare, ne kemi parë adoptimin e shpejtë të inteligjencës artificiale (AI) duke rritur efikasitetin dhe saktësinë.

Në sektorin e shërbimeve financiare, AI po përdoret për të rekomanduar investime duke përdorur një qasje të drejtuar nga të dhënat dhe për të identifikuar transaksionet mashtruese bazuar në zakonet e shpenzimeve.

Megjithatë, me incidente të profilit të lartë si defekti në algoritmin tregtar të Knight Capital, i cili çoi në humbjen e 440 milionë dollarëve në vetëm 30 minuta, ose një padi e fundit kundër State Farm ku pretendohet se përpunimi i tyre i automatizuar i pretendimeve ka rezultuar në një paragjykim algoritmik kundër pronarëve të shtëpive me ngjyrë ka ngritur shqetësime tek industria, publiku dhe rregullatorët.

Sidoqoftë, adoptimi i Inteligjencës Artificiale nuk duhet të jetë biznes i rrezikshëm.

Një qasje pro inovacionit

Në Mbretërinë e Bashkuar, është duke u marrë një qasje pro-novacionit për rregullimin e Inteligjencës Artificiale, ku fokusi është në kontekstin specifik në të cilin po përdoret ai. Edhe bankat janë të gjitha në përpjekje për të ndërtuar, ruajtur dhe përforcuar besimin e konsumatorit, madje Banka e Anglisë hapi një konsultim mbi modelin e kuadrit të menaxhimit të rrezikut – një nga prioritetet e të cilit është identifikimi dhe menaxhimi i rreziqeve që lidhen me përdorimin e Inteligjencës Artificiale dhe mësimin e makinerive në sektori financiar.

Lexo edhe: Ky pioner i Inteligjencës Artificiale shpjegon nga çfarë duhet të kemi vërtet frikë

Rregulloret përkatëse ekzistuese

Për shembull, firmat duhet të jenë të vetëdijshme se AI i tyre duhet të përputhet me rregullat dhe udhëzimet e përcaktuara nga Rregullatori Financiar Anglez. Një rregull është që klientët duhet të trajtohen në mënyrë të drejtë dhe të komunikohet hapur. Kjo ka implikime për firmat që përdorin AI për të përcaktuar vlerën e kredisë, gjë që mund të rezultojë në rezultate negative për klientë të caktuar.

Duke filluar nga 31 korriku 2023, firmat do të duhet gjithashtu të respektojnë rregullat e Reja të Detyrës së Konsumatorit të përshkruara nga Parimi 12. Në përputhje me këtë parim një firmë duhet të veprojë për të ofruar rezultate të mira për klientët me pakicë. Për shembull, firmat duhet të shmangin dëmin e parashikueshëm për klientët me pakicë.

Si të tilla, firmat financiare që përdorin AI në praktikat e tyre të biznesit për të rekomanduar përpjekjet për investime ose në përcaktimin e aftësisë kreditore duhet të jenë të zellshme në përgjegjësinë e tyre për t’ua zbuluar këtë klientëve për të mos shkelur përgjegjësitë në shmangien e dëmeve të parashikueshme dhe duke vepruar në mirëbesim për klientët me pakicë.

Përgatitja për të ardhmen

Nga udhëzimet e transparencës së FCA(Rregulaltori Financiar Anglez), tek monitorimi i kujdesit të duhur në tregtimin algoritmik, firmat në shërbimet financiare duhet të jenë të vetëdijshme për sistemet e tyre të Inteligjencës Artificiale. Kjo do të thotë të eksplorosh disa pyetje të rëndësishme: Cilat procese janë në vend? A i trajton sistemi juaj klientët në mënyrë të drejtë? A komunikohet hapur me ta? Ndërsa sigurimi i pajtueshmërisë vjen me disa shpenzime, kostoja e reputacionit, humbja e mundshme e besimit nga klientët dhe rreziku i gjobave është edhe më i lartë.

Për momentin, kompanitë e shërbimeve financiare me produkte dhe shërbime të bazuara në AI duhet të monitorojnë me kujdes dhe të japin llogari për ndryshimin e peizazhit rregullator. Optimizimi i AI për përfitim maksimal do të kërkojë një qasje të re. Një mënyrë për të marrë kontrollin është duke miratuar një zgjidhje të menaxhimit të rrezikut të AI për të klasifikuar, verifikuar dhe zbutur rreziqet e AI. Duke vepruar kështu, organizatat maksimizojnë aftësinë e tyre për të inovuar me besim duke përdorur përpjekje ndërfunksionale për të identifikuar dhe zbutur rreziqet në pika të ndryshme të ciklit jetësor të AI./ City AM 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0