Industritë që kanë miliarderët më të rinj në botë - Business Magazine Albania

Industritë që kanë miliarderët më të rinj në botë

Të bëhesh miliarder nuk është diçka e lehtë dhe kjo është arsyeja pse vetëm një numër i kufizuar i njerëzve në botë arrijnë statusin e miliarderit. Nga ata që arrijnë të bëhen, nuk ka shumë miliarderë millenials, duke pasur parasysh aftësinë e tyre të jashtëzakonshme për të grumbulluar një sasi kaq të madhe pasurie në një moshë relativisht të re.

PhysicalGold.com analizoi të dhënat e fundit nga Forbes për të përcaktuar se cilat industri në botë kanë miliarderët më millenials (23 – 38 vjeç).

Teknologjia është sektori që ka miliarderët më millenials me 28; vlera e kombinuar neto e miliarderëve 28 kompanive të teknologjisë kap vlerën 254.5 miliardë dollarë!

Industria e financave dhe investimeve ka miliarderët e ardhshëm millenials me tetë dhe vlera neto akumuluese e tetë miliarderëve millenials është 24,6 miliardë dollarë.

Industritë e automobilave, modës dhe shitjes me pakicë, kujdesit shëndetësor, medias dhe argëtimit kanë përkatësisht gjashtë miliarderë millenials secili.

Interesant është fakti që industria e ndërtimit dhe inxhinierisë, lojërave të fatit dhe kazinove, logjistikës, sporteve dhe telekomunikacionit nuk kanë miliarderë millenials. Në total, aktualisht ka 78 miliarderë millenials në botë dhe vlera neto kolektive e 78 miliarderëve millenials kap shifrën 418.6 miliardë dollarë.

10 miliarderët më të pasur millenials në botë:

Miliarderi më i pasur millenials në botë është CEO i ‘Facebook’ Mark Zuckerberg me një vlerë të konsiderueshme prej 97 miliardë dollarësh. Në vendin e dytë është Zhang Yiming, themeluesi i platformës mediatike ‘ByteDance’ me një vlerë neto prej 35.6 miliardë dollarë.

CEO i softwarit për menaxhim të punës ‘Asana’, Dustin Moskovitz (17,8 miliardë dollarë) dhe themeluesi i aplikacionit të mesazheve ‘Telegram’ Pavel Durov (17,2 miliardë dollarë) janë ndër miliarderët e tjerë millenials me një vlerë neto prej më shumë se 15 miliardë dollarë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0