Daniel Nikolla është shpallur “Fytyra e së Ardhmes e Shitjeve, Marketingut dhe Komunikimit 2020” në qytetin e Birminghamit, Mbretëri e Bashkuar. Danieli u shpall më i miri i kësaj kategorie përballë 4 finalistëve të tjerë.
Çmimet vjetore, të cilat organizohen nga Dhoma e Tregtisë së Birmingham-it përzgjedhin çdo vit profesionistët e rinj të vitit, bazuar në arritjet e tyre personale dhe profesionale.
Ndër të tjera, juria e vlerësoi Danielin për prezantimin e një strategjie të re të marketingut bazuar në transformimin digjital dhe krijimin e përmbajtjes online. “Danieli ka pasur një ndikim shumë të madh në rritjen e shitjeve për kompaninë”, thanë ata. Ai gjithashtu u vlerësua për kontributin në komunitet dhe mbështetjen e kauzave filantropike.
Danieli është vetëm 27 vjeç dhe drejton departamentin e marketingut në kompaninë britanike, Hardy Signs. Ai ka përfunduar studimet në Marketing dhe Film në Londër dhe ka qenë President i unionit të studentëve të City and Islington College, ku edhe është përzgjedhur si ‘International Student Officer of the Year’ nga kolegjet e Anglisë në 2016.
Publiku shqiptar e ka njohur Danielin, si i riu që realizoi videon në bashkëpunim me UEFA-n për tifozët kuqezi në kampionatin “Euro 2016”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.