Hava Maloku – lidh LinkedIn me KosICT - Business Magazine Albania

Hava Maloku – lidh LinkedIn me KosICT


Hava Maloku, është lindur dhe rritur në Prishtinë, Kosovë. Pas mbarimit të shkollës së mesme, ajo ishte përfituese e bursës së plotë për të studiuar në Universitetin e Gracelandit në Lamoni, Iowa. Ajo u diplomua nga Graceland me specializim të dyfishtë por primar në “Administrim Biznesi” dhe “Biznes Ndërkombëtar” dhe në specializim dytësor në “Teknologjitë e informacionit”.

Në vitin 2008 ajo u shpërngul në San Francisko për të ndjekur studimet “Master i Administrimit të Biznesit”. Në MBA ajo shërbente si asistente e dekanit dhe përfitoi Bursën e Asociacionit të Femrave të Universitetit Amerikan. Pas përfundimit të MBA, ajo ka punuar për kompani të shumta në fushën e marketingut dixhital, duke përfshirë Visa, Quinstreet (më pas IPO në vitin 2010), Adchemy (i blerë nga Walmart), Hotwire (pronë e Expedia), Legalzoom dhe më së fundi në LinkedIn.

Ajo ka punuar si Menaxhere e Operacioneve të Marketingut në LinkedIn në San Francisco prej vitit të kaluar, ku edhe ajo aktualisht punon.

Ajo ka marrë shumë mirënjohje përfshirë: Bursën e Asociacionit të Femrave të Universitetit Amerikan 2007-2008, Asistente e Dekanit në Universitetin e San Franciscos 2006-2008 dhe Dekoratën e Shoqërisë Alpha Chi.

Pikat e saj të forta përfshijnë: Strategjinë e Marketingut, Testimin A/B, Search Engine Marketing (SEM), Paguaj per Klikim (PPC), Marketing Vizual, Search Engine Optimization (SEO) dhe Email Marketing. Asaj i pëlqen teknologjia, marketingu dhe matematika dhe ka gjetur se marketingu dixhital kombinon të gjitha të mësipërmet.

Kohët e fundit ajo ka mbaruar doktoraturën në fushën e marketingut në Universitetin e Golden Gate. Ajo tani jeton në San Francisco me burrin e saj dhe vajzën. Të pasurit e Havas si folëse në KosICT tregon se puna e palodhshme dhe talenti çojnë në kapjen e majave të suksesit.

Burimi: telegrafi.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0