Hangar18 merr çmimin "EISA Best Buy Smartphone" për Smartphone-in NOA H10le - Business Magazine Albania

Hangar18 merr çmimin “EISA Best Buy Smartphone” për Smartphone-in NOA H10le


Koprivnica, 2 shtator 2017 – Gjatë panairit IFA të mbajtur në Berlin, Hangar18 u nderua me çmimin EISA Best Buy Smartphone 2017 -2018 në mbrëmjen gala, e cila zuri vend në Hotel Kempinski Bristol. Çmimin e pranoi vetë themeluesi dhe pronari i Hangar18, Mario Kralj.

IFA është një panair ndërkombëtar elektronik që mbahet në Berlin nga viti 1924. Në këtë panair prodhuesit më të mëdhenj të smartfonëve paraqesin laptopët e tyre, tableta, televizorë dhe pajisje të tjera që përdorim në jetën tonë të përditshme.

Në konkurrencë me prodhues të tjerë të smartfonëve si Samsung, Huawei, Sony, Honor dhe LG, firma kroate e vendosur në qytetin e Koprivnicës ka marrë një çmim prestigjioz EISA Best Buy Smartphone 2017 – 2018 për smartfonin NOA H10le. Ky smartfon ofron vlerën më të mirë për para në aspektin e çmimeve, dizajnit, komponentëve, performancës dhe funksionalitetit.

Anëtarët e grupit EISA “Devices Mobile” janë përfaqësues të revistave të njohura të teknologjisë nga 11 vende europiane: Danimarka, Italia, Holanda, Bullgaria, Suedia, Greqia, Republika Çeke, Sllovakia, Spanja, Serbia dhe Kroacia. Votat e tyre ishin vendimtare për të përcaktuar se kush do të jetë laureati.

Çmimi më i mirë i smartfonëve iu dha Samsung S8 S8 +, Huawei P10 iu dha çmimi më i mirë i kamerës, ndërsa Honor 8 Pro iu dha çmimi “smartfoni i konsumatorit”.

“Të marrësh një çmim nga EISA, e cila për më shumë se 30 vjet ka prodhuar pajisjet më të mira të teknologjisë do të thotë shumë për ne. Modeli ynë NOA H10le mori çmimin Best Buy Smartphone, që do të thotë për paratë e dhëna do merrni vlerën e duhur. Ne presim shumë nga ky çmim duke filluar me hapjen e tregjeve të reja, përmirësimin e shitjeve dhe vendosjen e kanaleve të reja të shitjeve. EISA ka konfirmuar se jemi në rrugën e duhur, na kanë dhënë besim, motivim për krijimin e kompanive edhe më të mëdha,” thotë Mario Kralj, themelues dhe pronar i Hangar18.

NOA punon vazhdimisht në zhvillimin e produkteve të reja, kështu që edhe tani pajisjet e reja po përgatiten për vjeshtë dhe fillimin e vitit të ardhshëm. Në panairin IFA në Berlin, u prezantuan modelet N5, N8 dhe N8 Pro. Modelet N8 dhe N8 Pro do të kenë një ekran në një raport 18:9 që mbulon pothuajse tërë sipërfaqen e pajisjes.

NOA dëshiron të jetë lider në segmentin B të tregut të smartfonëve, jo vetëm përmes dizajnit, karakteristikave dhe funksionalitetit të vetë pajisjeve, por edhe nga vlera e shtuar e konsumatorit.

“Ne kemi zhvilluar Premium Care – NOA Element, 2 vite garanci për të gjitha modelet në serinë tonë Element. Kjo garanci mbulon çdo gjë, nga thyerjet, rëniet, dëmtimet e shkaktuara nga lëngjet, vjedhjet së bashku me të gjitha dëmtimet e tjera që mund të imagjinoni. Seria N e cila tashmë është shpallur, përbëhet nga pajisje me një ekran raporti i të cilit është 18:9 dhe përmban 4 kamera. Ekipi ynë aktualisht është duke punuar në software, sepse ne duam t’i mundësojmë përdoruesit të pajisjeve tona një bollëk me karakteristika të reja si stabilizim të videos dhe zërin DTS. Ne gjithashtu jemi duke zhvilluar një ndërfaqe për përdoruesin e NOA që do jetë interesant, funksional por edhe modest për përdoruesin e fundit. Me këtë, NOA po vendos tendenca të reja në segmentin B në marketin e smartfonëve”- Mario Kralj.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0