Hakerët janë duke marrë në shenjë 1.5 miliardë përdorues të Gmail


Janë 1.5 miliardë njerëz që e përdorin Gmailin e Google dhe shërbimet e Kalendarit. Dhe tani, një studiues i sigurisë thotë se ata janë të gjithë në rrezik të bien viktimë e një mashtrimi të ri.

Në një deklaratë të kësaj jave, Kasperski tha se ka analizuar Google Calendar dhe Gmail dhe ka gjetur se përdoruesit po marrin njoftime të padëshiruara për një link me një URL phishing. Ata që klikojnë në këtë link, dërgohen në një faqe me qëllime jo të mira, ku nëse i hedh të dhënat e kartës së kreditit, mund të të vidhen.

Sipas Kasperski, problemi qëndron në një opsion në Google Calendar dhe Gmail që lejon hakerët të krijojnë një ngjarje kalendarike dhe pastaj përdoruesit automatikisht të marrin një njoftim për të.

Por, ajo që është më interesante për këtë manovër, sipas raportit, është se hakerët nuk po përdorin emaile tradicionale për ta kryer punën e tyre.

“Scam kalendar” është një intrigë shumë efektive, pasi shumica e njerëzve janë mësuar të marrin mesazhe spam nga emaile ose aplikacione të dërguara”, tha Maria Vergelis, hulumtuese e sigurisë në Kasperski. “Por, kjo nuk mund të ndodhë kur bëhet fjalë për aplikacionin e Kalendarit, i cili qëllimin kryesor e ka për të organizuar informacionet në vend që t’i transferojë ato”.

Vergelis vazhdoi të thotë se çdo skemë e thjeshtë bëhet më e përpunuar dhe më e komplikuar me kalimin e kohës.

Në shumicën e rasteve, përdoruesit që klikuan linkun, panë një mundësi për të fituar një “çmim” në qoftë se ata japin të dhënat e tyre të kreditit në faqe. Kur kjo ndodhi, i vetmi “çmim” ishte numri i vjedhur i kartës së kreditit.

Çfarë mund të bësh për t’u mbrojtur?

Është një ide e mirë që të jeni të kujdesshëm dhe t’i informoni punonjësit tuaj për gabimet sa më parë që të jetë e mundur.

Gjërat e para në fillim. Mbani në mend se nuk duhet të klikoni në linqet që ju janë dërguar nga një burim i panjohur ose nga dikush që krijon një ftesë në kalendarin tuaj pa dijeninë tuaj. Është gjithmonë një gjë e mirë të jesh skeptik rreth kërcënimeve me të cilat përballemi.

Së dyti, sigurohuni që kurrë mos t’i ndani informatat tuaja personale në një faqe nëse nuk e dini se çfarë është dhe nëse nuk mund ta verifikoni se është e vërtetë. Megjithëse nuk mund të jeni gjithnjë 100 për qind i sigurt, bëni më të mirën tuaj për të mos hequr të dhëna në faqe të dyshimtë.

Së fundi, dhe ndoshta më e rëndësishmja, fikni funksionin që automatikisht shton ftesa kalendarike në kalendarin tuaj të Google. Kjo menjëherë do t’i ndalojë hakerat që t’ju marrin në shenjë.

Për ta bërë këtë, shkoni te Kalendari juaj dhe zgjidhni ikonën gear në krye.
Zgjidhni Cilësimet e ngjarjes dhe klikoni “Jo, shfaq vetëm ftesat për të cilat unë jam përgjigjur” nën menunë zbritëse.

Në fund të fundit, Kasperski tha se mashtrimi është i lehtë për t’u shmangur, në saj të preferencave të Google.

Pra, gjërat e para së pari – fikni atë funksion të add-automatically. Pastaj sigurohuni që punonjësve tuaj t’u jepni një informacion mbi sigurinë.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale