Hakatoni i parë virtual nga Vodafone Albania në bashkëpunim me ICTS Lab

Vodafone Albania

Vodafone Albania në bashkëpunim me ICTS Lab organizojnë në datat 29 Qershor – 2 Korrik aktivitetin virtual JUTH Hackathon.

Synimi i këtij aktiviteti virtual është të sjellë risi në aplikacionin e Vodafone Albania, dedikuar të rinjve, ku përveç çmimeve, rezervohen edhe shumë surpriza të tjera.

Duke demonstruar entuziazëm individual dhe kontribut e bashkëpunim kolektiv, aktivitete të tilla prodhojnë inovacione në një kohë të shkurtër dhe janë shndërruar në hapësira ku inkurajohet kreativiteti digjital.

Lexoni: Fondacioni Vodafone prezanton edhe në Shqipëri DreamLab, aplikacioni në mbështetje të kërkimit shkencor mbi Covid-19

JUTH Hackathon do të organizohet në 3 sfida përmes platformave online Zoom dhe Slack si:

Giga Market – Ndryshimi ose shtimi i elementëve në aplikacionin JUTH për kategorinë GigaMarket. Aplikacioni JUTH: Zhvillime të mëtejshme në App Games, titujt aktualë por edhe tituj të rinj dhe Opsione të reja ose zhvillimi i mëtejshëm i një opsioni kryesor të aplikacionit JUTH.

Ju mund të bëheni pjesë e këtij hackathoni duke aplikuar individualisht ose si një ekip i përbërë nga 2-3 ose 4-6 anëtarë grupi.

Sfida e parë përqendrohet rreth elementëve, të cilët duhet të afrojnë eksperiencën e aplikacionit më afër shijeve të konsumatorit. Këta elementë mund të kenë karakter gaming si fitimi dhe shkëmbimi i gigave, krijimi i avatarëve, krijimi i sfidave dhe shokëve të skuadrës.

Sfida e dytë ka për qëllim zhvillimin e mëtejshëm të lojërave të integruara në aplikacionin JUTH duke i bërë më tërheqës dhe më me vlerë për kohën që përdoruesit shpenzojnë në to. Në këtë sfidë Vodafone pranon edhe ide të reja lojërash, të cilat mund të integrohet në aplikacionin JUTH.

Sfida e tretë kërkon të shtojë opsione dhe karakteristika të reja të aplikacionit JUTH, por edhe zhvillim të atyre ekzistuese. Aplikacioni JUTH fokusohet në një gjeneratë të re të cilët përfitojnë shpërblime ekskluzive.

Në fund të aktivitetit virtual një juri do të përzgjedhë 3 ekipet fituese, të cilat do të shpërblehen me çmime.

Ekipi i parë do të marrë një shpërblim prej 2,000 euro dhe për pjesëtarët e skuadrës që janë JUTH,  dhuratë Samsung Galaxy Watch Active 2 nga JUTH by Vodafone.

Ekipi i dytë do të marrë një shpërblim prej 1,000 euro dhe për pjesëtarët e skuadrës, dhuratë Samsung Galaxy A10 Handset nga JUTH by Vodafone.

Ekpi i tretë do të përfitojë Xiaomi Mi TV box S ak Ultra HD  për secilin anëtar nga JUTH by Vodafone.

Dhurata dhe surpriza të tjera janë rezervuar për talente dhe individë specifikë. Të gjithë ata, që duan të bëhen pjesë e këtij aktiviteti virtual inovativ mund të aplikojnë duke klikuar këtu.

Aplikimet do të jenë të hapura deri më 28 Qershor, në orën 23:59.

Duke ju bashkuar këtij hakatoni ju keni mundësinë të shpalosni aftësitë tuaja, të zgjeroni njohuritë rreth teknologjisë, të bashkëpunoni, të krijoni lidhje të reja, të fitoni akses me mentorë dhe ekspertë të industrisë me përvojë të gjerë si dhe të përfitoni çmime e shpërblime.

Axhenda e JUTH Hackathon

Dita e Parë: 29 Qershor

  • 17:00 – 18:00 – Hapja
  • 18:00 – Ekipet fillojnë punën

Dita e Dytë: 30 Qershor

  • 10:00 – 10:10 – Checkpoint #1 Hyrje
  • 10:15 – 10:45 – Checkpoint #1 Webinar: Njohja e Konsumatorit: Si të dizenjojmë zgjidhje që konsumatorët i adhurojnë?
  • 11:00 – 16:30 – Takime virtuale 1n1 me mentorë
  • 16:45 – 17:00 – Checkpoint #2 Hyrje
  • 17:00 – 17:30 – Checkpoint #2 Si të zhvillojmë një prototip dhe propozim me vlerë?
  • 17:00 – 19:00 – Ekipet punojnë në mënyrë të pavarur
  • 19:00 – 20:30 – Testimi i zgjidhjes

Dita e Tretë: 1 Korrik

  • 10:00 – 10:10 – Checkpoint #3 Hyrje
  • 10:15 – 10:45 – Checkpoint #3 Webinar: Si të zhvillojmë një pitch deck?
  • 11:00 – 19:00 – Takimet e fundit virtuale 1n1 me trajnerë

Dita e Katërt: 2 Korrik

17:00 – 18:00 – Webinari i fundit. Prezantimi i punëve dhe shpallja e fituesve

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale