Google sapo ka zhgënjyer klientët e tij më të devotshëm -

Google sapo ka zhgënjyer klientët e tij më të devotshëm

Google ka zhgënjyer klientët më të devotshëm të tij që kanë porositur paraprakisht Telefonin Pixel, me anulime ose vonime të papritura pa asnjë komunikim paraprak. Këta klientë të përkushtuar, të cilët ishin të gatshëm të investonin në një telefon që ende nuk ishte rishikuar, prisnin trajtim më të mirë nga kompania. Mungesa e transparencës dhe vlerësimi nga Google shkakton shqetësim të madh në lidhje me vlerësimin dhe prioritizimin e bazës së tyre të fanëve të devotshëm.

Kryesisht, disa klientë zbuluan problemet vetëm kur shkuan në internet për të kontrolluar statusin e porosisë së tyre dhe zbuluan se ato ishin anuluar ose vonuar, shpesh për shkaqe të procesimit të pagesave. Kjo mungesë komunikimi proaktiv thellon më tej zhgënjimin e ndjerë nga këta klientë, të cilët janë të ngjashëm me fanatikët e zjarrtë që radhen jashtë dyqaneve të Apple para një lëshimi të ri të produktit. Mungesa e deklaratave publike ose email-eve nga Google ka sjellë kritika në media sociale dhe pyetje në lidhje me përkushtimin e kompanisë ndaj transparencës dhe kënaqësisë së klientëve.

Lexo:Instagram dhe Messenger pritet t’u japin prindërve më shumë kontroll

Megjithëse vonimet e dërgesave të produkteve teknologjike të reja nuk janë të pazakonta, mënyra se si Google ka trajtuar këtë incident tregon një gabim të konsiderueshëm. Fanatikët e pashoq që mbështesin me pasion produktet e një kompanie dhe i pranojnë ato me kënaqësi në fillim, janë pasuri me vlerë të lartë. Neglizhimi i komunikimit për vonimet ose anulimet tek këta klientë, të cilët janë të gatshëm të paguajnë një çmim të lartë dhe të promovojnë markën, dobëson besimin dhe besnikërinë e tyre. Mbetet për t’u parë se si do të ndikojë ky incident në marrëdhënien e ardhshme midis Google dhe bazës së saj të fanëve të devotshëm.

 

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0