Google sapo ka zhgënjyer klientët e tij më të devotshëm -

Google sapo ka zhgënjyer klientët e tij më të devotshëm

Google ka zhgënjyer klientët më të devotshëm të tij që kanë porositur paraprakisht Telefonin Pixel, me anulime ose vonime të papritura pa asnjë komunikim paraprak. Këta klientë të përkushtuar, të cilët ishin të gatshëm të investonin në një telefon që ende nuk ishte rishikuar, prisnin trajtim më të mirë nga kompania. Mungesa e transparencës dhe vlerësimi nga Google shkakton shqetësim të madh në lidhje me vlerësimin dhe prioritizimin e bazës së tyre të fanëve të devotshëm.

Kryesisht, disa klientë zbuluan problemet vetëm kur shkuan në internet për të kontrolluar statusin e porosisë së tyre dhe zbuluan se ato ishin anuluar ose vonuar, shpesh për shkaqe të procesimit të pagesave. Kjo mungesë komunikimi proaktiv thellon më tej zhgënjimin e ndjerë nga këta klientë, të cilët janë të ngjashëm me fanatikët e zjarrtë që radhen jashtë dyqaneve të Apple para një lëshimi të ri të produktit. Mungesa e deklaratave publike ose email-eve nga Google ka sjellë kritika në media sociale dhe pyetje në lidhje me përkushtimin e kompanisë ndaj transparencës dhe kënaqësisë së klientëve.

Lexo:Instagram dhe Messenger pritet t’u japin prindërve më shumë kontroll

Megjithëse vonimet e dërgesave të produkteve teknologjike të reja nuk janë të pazakonta, mënyra se si Google ka trajtuar këtë incident tregon një gabim të konsiderueshëm. Fanatikët e pashoq që mbështesin me pasion produktet e një kompanie dhe i pranojnë ato me kënaqësi në fillim, janë pasuri me vlerë të lartë. Neglizhimi i komunikimit për vonimet ose anulimet tek këta klientë, të cilët janë të gatshëm të paguajnë një çmim të lartë dhe të promovojnë markën, dobëson besimin dhe besnikërinë e tyre. Mbetet për t’u parë se si do të ndikojë ky incident në marrëdhënien e ardhshme midis Google dhe bazës së saj të fanëve të devotshëm.

 

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0