Google ka në plan të ndalojë bllokuesit e reklamave - Business Magazine Albania

Google ka në plan të ndalojë bllokuesit e reklamave

bllokuesit e reklamave
~3 minuta lexim

Google ka bërë të ditur se extensions e shfletuesit të saj Chrome të shkruara sipas specifikimit të vjetëruar Manifest V2 do të pushojnë së funksionuari në janar të 2023, duke çaktivizuar disa add-ons siç janë bllokuesit e reklamave.

Manifest V3, pohon Google, adreson shumë nga çështjet e sigurisë me kuadrin ekzistues, i cili mundësoi që extensions të zhbëjnë modelin e sigurisë së shfletuesit dhe të kapin të dhëna sensitive.

David Li , menaxher produkti për extensions e Chrome dhe Chrome Web Store tha se extensions e reja të Manifest V2 nuk do të pranohen më në Chrome Web Store që nga 17 janari 2022, para se t’i çaktivizojnë plotësisht ato në janar 2023.

Lexoni: Pasi u ndalova nga Google dhe Facebook, mësova pse çdo dyqan e-commerce duhet të përqëndrohet në SEO

Kur prezantoi për herë të parë Manifest V3 në vitin 2019, Google pretendoi se ishte një nga ndryshimet më të mëdha në platformën e extensions dhe ofroi extensions duke përdorur siguri, privatësi dhe performancë të shtuar.

Sidoqoftë, Manifest V3 zhvlerësoi aftësitë e caktuara të WebRequestAPI në të cilat mbështeten extensions e bllokimit të reklamave si uBlock Origin dhe Ghostery për të funksionuar.

Në një raport vjetor të paraqitur në Komisionin Amerikan të Letrave me Vlerë (SEC) disa vjet më parë, Google përmendi qartë se teknologjia e bllokimit të reklamave ka potencialin të ndikojë negativisht në të ardhurat e gjigantit të kërkimit.

Nuk është për t’u habitur që prezantimi i mëvonshëm i Manifest V3 me funksionalitetin e tij të bllokimit të reklamave bëri që kundërshtuesit të arrinin në përfundimin se kompania kishte motive të fshehta pas përditësimit.

Sidoqoftë, gjiganti i reklamave këmbëngul se qëllimi i tij me Manifest V3 nuk është të bllokojë bllokuesit e reklamave, por në vend të kësaj specifikimi i ri do të ndihmojë zhvilluesit të krijojnë bllokues më të mirë të reklamave.

“Në fakt, ky ndryshim ka për qëllim t’u japë zhvilluesve një mënyrë për të krijuar bllokues reklamash më të sigurtë dhe më performues,” shkroi Simeon Vincent, advokues zhvilluesi i Chrome Extensions, në një postim në atë kohë.

Sidoqoftë, jo të gjithë janë të kënaqur.

“Kritikat tona ende qëndrojnë. Arsyet që ata kanë deklaruar publikisht për këtë tranzicion nuk kanë plotësisht kuptim,” tha Alexei Miagkov, teknolog i lartë i stafit në Electronic Frontier Foundation (EFF).

/techradar

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0