Gjirafa.com po ofron “Street View” për Kosovën - Business Magazine Albania

Gjirafa.com po ofron “Street View” për Kosovën


“Street View” është një nga programet më të fuqishme në botë, përmes të cilit bëhet regjistrimi i rrugëve, pjesëve dhe vendeve me karakter kulturor dhe historik.

Këtë projekt në Kosovë këto ditë ka filluar ta implementojë edhe gjirafa.com. Në rrugët e kryeqytetit janë parë disa vetura të kësaj kompanie, të cilat po shërbejnë për realizimin e këtij projekti shumë interesant.

Qytetarët, duke menduar se “Street View” është duke e realizuar nga një prej kompanive më të mëdha të informacionit në botë, Google, kanë dërguar fotografi dhe materiale duke paralajmëruar se gjigandi botëror ka mbërritur edhe në Kosovë për ta realizuar platformën e tyre.

Por, ky projekti nuk është duke u realizuar nga Google, po nga gjirafa.com.
Ndryshe, në rrugë janë shpërndarë veturat e gjirafa.com, të cilat po implementojnë projektin e regjistrimit të rrugëve dhe pjesëve të tjera turistike dhe historike të Kosovës, duke krijuar një pasqyrë më të qartë për shtetin më të ri në Evropë.

Burimi: telegrafi.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0