Gjenerata Z është e stresuar, burnout dhe nuk ka në plan të ndalojë Dorëheqjen e Madhe  - Business Magazine Albania

Gjenerata Z është e stresuar, burnout dhe nuk ka në plan të ndalojë Dorëheqjen e Madhe 

Gjenerata Z

Është një kohë “apokaliptike” për të qenë pjesë e Gjeneratës Zer. Ndryshimet klimatike po afrohen, pandemia është ende vërdallë dhe çmimet janë në rritje. 

Një sondazh i ri i Deloitte me 14,808 Gen Zers dhe 8,412 millenials anembanë botës tregon se sa e stresuar dhe burnout është Gen Z – dhe se si do të vazhdojë të aplikojë Dorëheqjen e Madhe.  

Nga Gen Zers që Deloitte anketoi nga nëntori 2021 deri në janar 2022, 40% thanë se do të dëshironin të linin punën e tyre pas dy vjetësh. Disa prej tyre mund të jenë për paga më të larta, ose përfitime të tjera që ndërruesit e punës po grumbullojnë. Por, 35% thanë se do të largoheshin edhe pa gjetur një punë tjetër.  

Lexoni: ‘Sadgram’: Rusët planifikojnë versionin melankolik bardh e zi të Instagramit pas ndalimit

“Në përgjithësi, ne pamë se si duhet të ndryshojmë rrënjësisht mënyrën sesi punojmë dhe mendoj se kjo i shtyu njerëzit të mendojnë, ‘mirë, nuk është vetëm mënyra se si punoj, por ndoshta është edhe për kë punoj,” tha Patricia Buckley, një ekonomiste në Deloitte. 

Gen Zers janë veçanërisht të gatshëm të lënë disa nga punët me pagën më të ulët në ekonomi, ku janë përqëndruar disa nga problemet më të mëdha të personelit. Pothuajse gjysma e Gen Zers që punojnë në role përballë klientëve janë gati të largohen brenda dy viteve, dhe, në mënyrë të ngjashme, 48% e Gen Zers që punojnë në shitje me pakicë janë gati ta lënë atë në të njëjtën kohë. 

“Unë mendoj se gjërat do të përkeqësohen përpara se të përmirësohen,” tha Buckley për ato industri dhe mungesat e tyre të fuqisë punëtore. 

Pra, çfarë mund ta mbajë Gen Zers të vazhdojë të punojë? Arsyeja kryesore që ata zgjodhën të punojnë aty ku janë aktualisht është ekuilibri i punës dhe jetës, i ndjekur nga mundësitë e të mësuarit dhe zhvillimit. Më pas ishte “paga e lartë ose përfitime të tjera financiare”. 

E gjithë kjo tregon se si brezi më i ri i punëtorëve po sjell përvojat e tyre jetësore, shumë të fragmentuara, në vendin e punës dhe po ndryshon kuptimin e punës. Për shembull, 37% e Gen Zers thanë se ata refuzuan një punë ose detyrë “bazuar në etikën e tyre personale”. Ky është një zhvillim pozitiv, sipas Buckley.  

Gati gjysma e Gen Z – 46% e të anketuarve – thanë se janë të stresuar shumicën e kohës. Kjo normë është edhe më e lartë në mesin e grave të Gen Z. Stresi kryesor për Gen Z: E ardhmja e tyre financiare afatgjatë. 

Disa Gen Zers dhe millenials kanë vendosur që thjesht të heqin dorë nga kursimet për të ardhmen. 

Ata kanë kaluar tashmë dy recesione dhe një pandemi që ndodh një herë në jetë. Në të ardhmen shfaqet kriza klimatike, ku qytetet mund të përmbyten dhe uji i pamjaftueshëm, pasi 3.6 miliardë njerëz ndjejnë pasojat e drejtpërdrejta nga temperaturat në rritje. Në të vërtetë, ndryshimi i klimës ishte shqetësimi i dytë kryesor midis Gen Zers që Deloitte anketoi. 

Lexoni: Programuesit rusë pritet të lançojnë versionin e tyre të Play Store pasi Google ndaloi përdorimin e shërbimeve të tij

Rezultati, siç raporton Anna P. Kambhampaty e New York Times, është se Gen Zers dhe millenials po shpenzojnë më shumë tani për përvojat dhe gjërat që sjellin kuptim në jetët e tyre, në vend që të marrin para për të ardhmen e panjohur.  

/businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0