Gjashtë libra të dizajnit dhe biznesit kreativ që duhet t'i lexoni në 6-mujorin e parë të 2020

Gjashtë libra të dizajnit dhe biznesit kreativ që duhet t’i lexoni në 6-mujorin e parë të 2020


Vit i ri sapo ka trokitur dhe plane e angazhime të reja na presin. Gjithsecili nga ne në fund të çdo viti bën një bilanc se çfarë arriti, ku dështoi.  Në të njëjtën kohë fillon edhe të planifikojë se ku dhe çfarë dëshiron të arrijë në vitin e ardhshëm.

A dëshironi që këtë vit të jeni më të suksesshëm se viti që latë pas? A dëshironi që të arrini më shumë gjëra? A dëshironi të jeni më i pasur? A dëshironi të jeni një dizajner, sipërmarrës ose më shumë i angazhuar në industrinë kreative sesa viti që latë pas?

Lexo: Agi Haxhimurati: Rëndësia e krijimit të një slogani

Agi Haxhimurati, Communication & Brand Designer për lexuesin e BusinessMag.al sugjeron gjashtë libra që duhet të lexoni në gjashtëmujorin e parë të këtij viti,. Sipas tij, këto libra mund t’ju vijnë në ndihmë, nëse dëshironi të jeni më të suksesshëm sesa viti që lamë pas.

  1. The Win Without Pitching Manifesto – Blair Enns
  2. Cretive Strategy and the Business of Desing – Douglas Davis
  3. The Psychology of Graphic Desing Pricing – Michael Janda
  4. The Compund Effect – Darren Hardy
  5. Influence: The Psychology of Persuasion – Robert B. Cialdini
  6. The Brand Gap – Marty Neumeier

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0