Gjashtë libra të dizajnit dhe biznesit kreativ që duhet t'i lexoni në 6-mujorin e parë të 2020

Gjashtë libra të dizajnit dhe biznesit kreativ që duhet t’i lexoni në 6-mujorin e parë të 2020


Vit i ri sapo ka trokitur dhe plane e angazhime të reja na presin. Gjithsecili nga ne në fund të çdo viti bën një bilanc se çfarë arriti, ku dështoi.  Në të njëjtën kohë fillon edhe të planifikojë se ku dhe çfarë dëshiron të arrijë në vitin e ardhshëm.

A dëshironi që këtë vit të jeni më të suksesshëm se viti që latë pas? A dëshironi që të arrini më shumë gjëra? A dëshironi të jeni më i pasur? A dëshironi të jeni një dizajner, sipërmarrës ose më shumë i angazhuar në industrinë kreative sesa viti që latë pas?

Lexo: Agi Haxhimurati: Rëndësia e krijimit të një slogani

Agi Haxhimurati, Communication & Brand Designer për lexuesin e BusinessMag.al sugjeron gjashtë libra që duhet të lexoni në gjashtëmujorin e parë të këtij viti,. Sipas tij, këto libra mund t’ju vijnë në ndihmë, nëse dëshironi të jeni më të suksesshëm sesa viti që lamë pas.

  1. The Win Without Pitching Manifesto – Blair Enns
  2. Cretive Strategy and the Business of Desing – Douglas Davis
  3. The Psychology of Graphic Desing Pricing – Michael Janda
  4. The Compund Effect – Darren Hardy
  5. Influence: The Psychology of Persuasion – Robert B. Cialdini
  6. The Brand Gap – Marty Neumeier

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0