A dëshironi që këtë vit të jeni më të suksesshëm se viti që latë pas? A dëshironi që të arrini më shumë gjëra? A dëshironi të jeni më i pasur? A dëshironi të jeni një dizajner, sipërmarrës ose më shumë i angazhuar në industrinë kreative sesa viti që latë pas?
Lexo: Agi Haxhimurati: Rëndësia e krijimit të një slogani
Agi Haxhimurati, Communication & Brand Designer për lexuesin e BusinessMag.al sugjeron gjashtë libra që duhet të lexoni në gjashtëmujorin e parë të këtij viti,. Sipas tij, këto libra mund t’ju vijnë në ndihmë, nëse dëshironi të jeni më të suksesshëm sesa viti që lamë pas.
- The Win Without Pitching Manifesto – Blair Enns
- Cretive Strategy and the Business of Desing – Douglas Davis
- The Psychology of Graphic Desing Pricing – Michael Janda
- The Compund Effect – Darren Hardy
- Influence: The Psychology of Persuasion – Robert B. Cialdini
- The Brand Gap – Marty Neumeier
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.