Gjashtë elementët e klimës organizative

Gjashtë elementët e klimës organizative



Kultura e kompanisë tenton të dominojë bisedën kur bëhet fjalë për motivimin e punonjësve, por “klima” ndikon në mënyrë të dukshme në angazhim.

Ndërsa kultura juaj është e rrënjosur thellë në traditat, vlerat dhe gjuhën që ndani si një organizatë, elementët e ndryshëm të klimës mund të zhvendosen lehtësisht nga viti në vit (madje dita në ditë), dhe janë të ndryshëm në të gjithë ekipet. Studimi i bazuar në punën e McClelland gjatë 60 viteve të fundit sugjeron që kur udhëheqësit përqëndrojnë vëmendjen e tyre në elementët e klimës organizative, motivimi, morali dhe produktiviteti rriten:

Lexo: Eventet që zhvillohen në Shqipëri për të nxitur zhvillimin e sipërmarrjeve të reja

Komformiteti – Kjo është “burokracia” e një kompanie apo proceset e politikat që nuk duket se kanë një qëllim të caktuar në këndvështrimin e punonjësit. Mendoni një raport javor që duhet t’i nisni drejtuesit tuaj, i cili duket se nuk shkon asgjëkundi. Menaxherët duhet të fokusohen në heqjen e pengesave të panevojshme ndaj produktivitetit të punonjësve. Nëse një detyrë është e rëndësishme, është e nevojshme t’u shpjegohet motivi se pse duhet bërë.

Zotërimi – Kur një drejtues eleminon aktivitete të padobishme, punonjësit do të ndihen më të fuqishëm dhe ndjesia e pronësisë (zotërimit) do të rritet. Kjo mund të arrihet shumë thjeshtë. Për shembull, t’u shpjegoni punonjësve tuaj se si detyra të caktuara ndihmojnë në rolin strategjik të ekipit në tërësi.

Standardet – A ndiejnë punonjësit tuaj se po punojnë drejt diçkaje, apo punojnë përreth tyre? Për të vënë standarde të larta, drejtuesit duhet të sigurohen që objektivat jo vetëm që duhet të komunikohen në mënyrë të qartë, por duhet të jenë një sfidë e arsyeshme për punonjësit.
Ju duhet të vendosni objektiva që janë të arsyeshme. Nga kjo varet dështimi ose suksesi juaj.

Vlerësimi – Kur pjesa më e madhe e njerëzve dëgjojnë fjalët “shpërblime dhe vlerësim” ata mendojnë për rritje në detyrë dhe bonuse. E ndërkohë që kjo sigurisht është një mënyrë për të njohur suksesin e një pune, paratë nuk i motivojnë njerëzit.
Në fakt, ky element i referohet një ekuilibri të shëndetshëm të përgjigjeve pozitive apo negative. Duhet të përpiqeni të komunikoni rregullisht kur punonjësit janë duke bërë një punë të mirë dhe atëherë kur mund të japin edhe më shumë.

Qartësia – A kanë pjesëtarët e ekipit tuaj qartësi rreth rolit të tyre dhe mundësisë për rritje në detyrë? A e kuptojnë ata se çfarë duhet të bëjnë? Mundë të duket e thjeshtë, por qartësia është elementi më i vështirë për t’u arritur. Nëse jeni duke luftuar me këtë element, flisni me drejtuesit tuaj në rishikimin e përshkrimit të punës.

Fryma e skuadrës – Fryma e ekipit tuaj është e rëndësishme për të kaluar vështirësitë që do të ndeshni gjatë rrugës suaj si kompani. Dhe kjo është relativisht e thjeshtë për t’u krijuar. Mjafton që të njihni anëtarët e ekipit tuaj si njerëz. Ndërkohë që ripërcaktimi i kulturës së punës kërkon reflektime dhe përmbysje të mëdha.

Lexo: Harmonia ‘Unë-Familje-Punë’, një perspektivë e re për gratë

Ripërcaktimi dhe përmirësimi i klimës së punës është një gjë që duhet ta bëjë çdo lider kompanie. Dhe kjo përbëhet nga gjëra të vogla, si për shembull t’u shpjegosh atyre se cili është qëllimi i punës apo t’u jini mirënjohës si për shembull: “Keni bërë një punë të mirë, herën tjetër mund të përmirësoheni edhe më shumë”.

Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0