"Game of Thrones" ju tregon të ardhmen e marketingut të përmbajtjes

“Game of Thrones” ju tregon të ardhmen e marketingut të përmbajtjes


Unë normalisht i urrej postet e blogut që përpiqen të nxjerrin një leksion biznesi të zbehur nga risia më e fundit e kulturës pop … si përshembull “Pesë Gjërat që Blogerët mund të mësojnë nga Kim Kardashian”.

Por unë do ta bëj këtë sot, sepse mësimi është mjaft i madh për mua që ta marr atë rrezik. Ekziston një e vërtetë e marketingut pas serialit televiziv ‘Game of Thrones’. Unë mendoj se ju do të pajtoheni me këtë gjykim…

Mësimi që merrni nga “Game of Thrones” për marketingun e përmbajtjes

Unë vetëm kohët e fundit fillova të interesohem për Game of Thrones, seria televizive më e famshme në histori. Në mes të vërshimit të shfaqjeve që konkurrojnë për vëmendjen e botës, si arriti kjo shfaqje të kap një audiencë që tashmë është zhytur në përmbajtje?

Sepse është e përshtatshme dhe superiore.

Shfaqja bëri bujë duke shfrytëzuar popullaritetin e një romani ekzistues, por gjithashtu duke krijuar një apel të gjerë për një botë fantastike fantazie.

Së dyti, ajo ishte superiore ndaj pothuajse çdo prodhimi tjetër në TV. Çdo episod është si të shikosh një film spektakolar dhe me buxhet të lartë. Skenat janë të ndërlikuara, aktrimi është i klasit të parë, detajet në sete dhe kostume janë mahnitëse. Episodet janë filmuar në Irlandë, Spanjë, Marok, Kroaci, Islandë dhe shumë peisazhe të tjera të mrekullueshme.

Kur përmbajtja është superiore, ajo krijon biseda, shpërndahet më shumë dhe ju e dini se përmbajtja nuk ka vlerë nëse nuk shihet dhe shpërndahet mjaftueshëm. Kërkimet tregojnë se përmbajtjet më të shpërndara nxisin kuriozitetin dhe i bëjnë njerëzit të shohin diçka të re… në këtë rast ka më shumë emocion pas përmbajtjes sesa në artikujt me pika “7 këshilla për marketingun e përmbajtjes.”

Relevant dhe superior

Njësoj si Game of Thrones, ju duhet të jeni relevant dhe superior për të fituar.

Jo detyrimisht duhet të filmoni videot tuaja të YouTube në Kroaci, por ju duhet të gjeni një vend interesant dhe ta zotëroni atë.

Nëse jeni një dentist, nuk mund thjesht të filloni një blog të ri dentar dhe të keni sukses. Nëse jeni një makeup artist, vetëm një video e re në YouTube nuk do të ishte mjaftueshëm. Nëse je një agjent i pasurive të patundshme, nuk ju duhen thjesht dis foto shtëpish në faqen tuaj në Instagram.

Si të jeni i përshtatshëm në një mënyrë që të tjerët nuk janë?

Si të jeni superior, dhe të vazhdoni të jeni të tillë, ditë pas dite?

Ndërkohë që kjo detyrë mund të duket e frikshme (dhe është e tillë), nuk është e mundur. Mbani mend, nëse jeni një dentist, jo domosdoshmërisht duhet të bëheni dentisti më fantastik në botë. Ju duhet të bëheni dentisti më i mirë në komunitetin tuaj… në qoshen tuaj.

Interneti vetëm sa ka filluar. Idetë, njerëzit dhe përmbajtja që do të ndikojë te ne për 10 vitet në vazhdim nuk ekziston për momentin. Ndoshta ajo shkëndijë do të vijë nga ju që po lexoni këtë artikull.

Nuk duhet të keni dragonj që nxjerrin zjarr nga goja apo të keni stafin e Hollywood-it për të qenë të suksesshëm. Ju nuk duhet të bëheni Game of Thrones. Ju duhet të jeni Game of Thrones, të përshatshëm dhe superior, në qoshen tuaj.

/MARK SCHAEFER

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0