Gabimi më i madh që bëjnë shumica e liderave kur përpiqen të jenë të sinqertë me punonjësit - Business Magazine Albania

Gabimi më i madh që bëjnë shumica e liderave kur përpiqen të jenë të sinqertë me punonjësit

Gabimi më i madh që bëjnë shumica e liderave kur përpiqen të jenë të sinqertë me punonjësit

Nëse keni parë “Silicon Valley” të HBO ose “The Office” të NBC, keni parë disa shembuj të agresionit  dhe pasigurisë manipuluese të shfaqura nga liderat.

Është e vetëkuptueshme që menaxherët aktualë nuk duhet të kërkojnë të imitojnë Michael Scott, ose kulturën e komandimit dhe kontrollit të dramatizuar në televizion. Në vend të kësaj, liderët duhet të përpiqen për atë që ish-ekzekutivja e Apple dhe Google, Kim Scott e quan qasje radikale të çiltërsisë, duke treguar se ju kujdeseni personalisht ndërsa sfidoni drejtpërdrejt.

Shmangia e frikës për të dhënë reagime të sinqerta
Kjo frikë shpesh i pengon liderët të japin reagime që përshtaten në hapsirën e sinqeritetit radikal, në vend të kësaj të lëvizin drejt tre llojeve të reagimeve negative që Scott përshkroi në librin e saj “Radical Candor”: Agresioni  ose lavdërimi që nuk ndihet i sinqertë dhe reagimet nuk jepen me dashamirësi; ndjeshmëri shkatërruese ose reagime që përpiqet të kursejë ndjenjat afatshkurtra të dikujt, por nuk i tregon atyre atë që duhet të dinë; ose josinqeriteti manipulues, veprime si goditje me “thikë” ose agresivitet pasiv, për të cilin Scott tha se është lloji më i keq i dështimit të reagimit.

Scott tha se sfida për CEO-t dhe drejtuesit është balancimi i dëshirës për të qenë “me dhembshuri të sinqertë pa qenë jashtëzakonisht empatik”, diçka që mund të zgjidhet duke kërkuar reagime.

Lexo edhe:Mira Murati në një intervistë për të ardhmen e inteligjencës artificiale

“Në thelb të sinqeritetit radikal është një marrëdhënie e mirë midis menaxherit dhe punonjësit, midis kolegëve dhe lart, poshtë dhe anash,” tha ajo. “Ka të bëjë me një marrëdhënie të mirë dhe ka pak gjëra që janë më shkatërruese për një marrëdhënie të mirë sesa një çekuilibër pushteti, kështu që nëse keni fuqi, ju rekomandoj të mësoni se si ta lini atë, të mësoni se si të kërkoni reagime nga njerëzit dhe tu provoni atyre se jo vetëm që është e sigurt që ata t’ju thonë se çfarë mendojnë në të vërtetë, por se do të shpërblehen.”

Të jesh i ashpër, por i drejtë
Mes skandaleve të fundit të lidershipit, si dhe ndryshimeve më të gjera shoqërore që kanë ndodhur, udhëheqësit do të shqetësohen për mërzitjen e punonjësve kur japin reagime më të forta, por kjo nuk është justifikim për të qenë një komunikues i dobët, tha Scott.

“Ajo që po ndodh tani është se ne befas u bëmë të vetëdijshëm për një mori gjërash për të cilat duhet të kishim qenë të vetëdijshëm më parë, por nuk ishim të tillë, dhe njerëzit janë tërhequr drejt josinqeritetit manipulues, ku nuk janë as të kujdesshëm dhe as sfidues,” tha Scott.

Scott tha se kërkon liderë që janë të gatshëm të “sfidojnë drejtpërdrejt, madje edhe më larg se sa mund të jeni rehat të shkoni”, duke qenë gjithashtu të vetëdijshëm se si po zbatohet ajo që po thoni.

“Pavarësisht gjithçkaje që mund të lexoni në mediat sociale, shumica prej nesh interesohen personalisht, por jemi kaq të shqetësuar që të mos shqetësojmë dikë apo të lëndojmë ndjenjat e tij apo ta ofendojmë, nuk arrijmë t’i themi diçka që do të ishte më mirë ta dinin ” ajo tha.

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0