Gabimi më i madh që bëjnë shumica e liderave kur përpiqen të jenë të sinqertë me punonjësit - Business Magazine Albania

Gabimi më i madh që bëjnë shumica e liderave kur përpiqen të jenë të sinqertë me punonjësit

Gabimi më i madh që bëjnë shumica e liderave kur përpiqen të jenë të sinqertë me punonjësit

Nëse keni parë “Silicon Valley” të HBO ose “The Office” të NBC, keni parë disa shembuj të agresionit  dhe pasigurisë manipuluese të shfaqura nga liderat.

Është e vetëkuptueshme që menaxherët aktualë nuk duhet të kërkojnë të imitojnë Michael Scott, ose kulturën e komandimit dhe kontrollit të dramatizuar në televizion. Në vend të kësaj, liderët duhet të përpiqen për atë që ish-ekzekutivja e Apple dhe Google, Kim Scott e quan qasje radikale të çiltërsisë, duke treguar se ju kujdeseni personalisht ndërsa sfidoni drejtpërdrejt.

Shmangia e frikës për të dhënë reagime të sinqerta
Kjo frikë shpesh i pengon liderët të japin reagime që përshtaten në hapsirën e sinqeritetit radikal, në vend të kësaj të lëvizin drejt tre llojeve të reagimeve negative që Scott përshkroi në librin e saj “Radical Candor”: Agresioni  ose lavdërimi që nuk ndihet i sinqertë dhe reagimet nuk jepen me dashamirësi; ndjeshmëri shkatërruese ose reagime që përpiqet të kursejë ndjenjat afatshkurtra të dikujt, por nuk i tregon atyre atë që duhet të dinë; ose josinqeriteti manipulues, veprime si goditje me “thikë” ose agresivitet pasiv, për të cilin Scott tha se është lloji më i keq i dështimit të reagimit.

Scott tha se sfida për CEO-t dhe drejtuesit është balancimi i dëshirës për të qenë “me dhembshuri të sinqertë pa qenë jashtëzakonisht empatik”, diçka që mund të zgjidhet duke kërkuar reagime.

Lexo edhe:Mira Murati në një intervistë për të ardhmen e inteligjencës artificiale

“Në thelb të sinqeritetit radikal është një marrëdhënie e mirë midis menaxherit dhe punonjësit, midis kolegëve dhe lart, poshtë dhe anash,” tha ajo. “Ka të bëjë me një marrëdhënie të mirë dhe ka pak gjëra që janë më shkatërruese për një marrëdhënie të mirë sesa një çekuilibër pushteti, kështu që nëse keni fuqi, ju rekomandoj të mësoni se si ta lini atë, të mësoni se si të kërkoni reagime nga njerëzit dhe tu provoni atyre se jo vetëm që është e sigurt që ata t’ju thonë se çfarë mendojnë në të vërtetë, por se do të shpërblehen.”

Të jesh i ashpër, por i drejtë
Mes skandaleve të fundit të lidershipit, si dhe ndryshimeve më të gjera shoqërore që kanë ndodhur, udhëheqësit do të shqetësohen për mërzitjen e punonjësve kur japin reagime më të forta, por kjo nuk është justifikim për të qenë një komunikues i dobët, tha Scott.

“Ajo që po ndodh tani është se ne befas u bëmë të vetëdijshëm për një mori gjërash për të cilat duhet të kishim qenë të vetëdijshëm më parë, por nuk ishim të tillë, dhe njerëzit janë tërhequr drejt josinqeritetit manipulues, ku nuk janë as të kujdesshëm dhe as sfidues,” tha Scott.

Scott tha se kërkon liderë që janë të gatshëm të “sfidojnë drejtpërdrejt, madje edhe më larg se sa mund të jeni rehat të shkoni”, duke qenë gjithashtu të vetëdijshëm se si po zbatohet ajo që po thoni.

“Pavarësisht gjithçkaje që mund të lexoni në mediat sociale, shumica prej nesh interesohen personalisht, por jemi kaq të shqetësuar që të mos shqetësojmë dikë apo të lëndojmë ndjenjat e tij apo ta ofendojmë, nuk arrijmë t’i themi diçka që do të ishte më mirë ta dinin ” ajo tha.

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0