Gabimet e mëdha që bëjnë bizneset në Instagram

Gabimet e mëdha që bëjnë bizneset në Instagram


Instagram është bërë një kanal shumë i rëndësishmë marketingu me 1 miliard përdorues. Ndërkohë që shumë biznese po korrin sukses në këtë rrjet social, të tjerë po përpiqen akoma të kuptojnë se si funksionon.

Rrjetet sociale dhe kanalet e marketingut sot po e bëjnë akoma dhe më të vështirë për pronarët e bizneseve për të zgjedhur se ku mund të jenë më afër klientëve dhe ku mund të shkëlqejnë më shumë.

Së pari, jo çdo biznes është në të vërtetë i përshtatshëm për Instagram. Duke pasur parasysh se Instagram ka të bëjë me stilin e jetës dhe gjërat që mund të tregoni me foto të bukura, ai funksionon për vertikalët e konsumit, si moda, bukuria, produktet dhe udhëtimet. Por, nëse je më shumë një kompani B2B ose ndërmarrje e biznesit SaaS, Instagram mund të mos jetë vendi i duhur për të gjeneruar shitje.

Pavarësisht nga kjo, shumë kompani B2B mendojnë se “duhet të bëjnë diçka në Instagram”. Nuk ka asgjë të keqe për ta eksploruar atë si një ushtrim të markës ose për të parë angazhimin e konsumatorëve, mos u dëshpëroni nëse nuk shihni rezultate.

Këto janë disa nga gabimet më të zakonshme që bëjnë kompanitë në rrjetin social, Instagram.

  1. A mund të blihet përmbajtja juaj?

Së fundmi Instagram ka bërë disa ndryshime që lejojnë klikimin e produktit përmes fotove, duke e bërë më të thjeshtë për bizneset të shesin produktet e tyre.

Për shembull, Shopify.com u bë platforma e parë ecommerce që mundësoi për shitësit të dërgojnë klientët përmes një foto Instagrami në një produkt në faqen e tyre të website.

2. Ju keni blerë ndjekës jorealë.

Është vërtetë e çuditshme se si një biznes mund të fillojë me 50 ndjekës dhe të përfundojë me 10,000. Duhen shumë punë dhe një imazh tepër i kuruar në rrjet. Prandaj dhe shumë biznese të reja fillojnë të blejnë ndjekës jorealë, dhe ky është gabimi më i madh që një biznes mund të bëjë.

Çdo përdorues mund të dallojë një kompani me ndjekës joreale milje larg. Imagjinoni një llogari e cila ka 10,000 ndjekës por merr vetëm 10 like në fotot që poston. Duket qartë që ndjekësit janë të blerë!!! Kjo nuk krijon besueshmëri te klientët e rinj. Ju po blini pëlqime joreale, llogari robotike që nuk janë njerëz realë, të cilët nuk do të blejnë asnjëherë nga ju. Nuk është aspak lëvizje e zgjuar.

Ndërtimi i audiencës prej 100 në 10.000 kërkon shumë punë dhe durim. Nuk do të ndodhë brenda natës. Nëse keni pritshmëri të madhe, atëherë do të përfundoni të zhgënjyer.

3. Ju jeni të orientuar vetëm drejt shitjeve.

Instagram është një platformë ku njerëzit mund të “përgjojnë” jetën e dikujt tjetër, mund të argëtohen duke parë meme të ndryshme apo të frymëzohen më thënie e mesazhe motivuese. Është një platformë sociale, përpara se të jetë një platformë shitjesh. Mos kërkoni të impononi vetëm shitjen e produkteve. Postoni foto dhe mesazhe që rrisin vlerën dhe zërin e brandit tuaj, apo ndani me ndjekësit foto gazmore të stafit tuaj. Përdorni sa më shumë imagjinatën.

Për shembull, Apple shet telefona dhe kompjuterë, kanali i tij në Instagram i dedikohet vetëm fotove që klientët e Apple bëjnë me telefonat e tyre.

4. Ju nuk përdorni mjaftueshëm Instagram Stories.

Instagram Stories janë mënyra më e mirë për të rritur vëmendjen e klientëve ndaj kompanisë suaj. Këtë opsion mund ta përdorni për të demonstruar personalitetin e brandit tuaj, të tregoheni më të afërt me ndjekësit dhe ambasadorët dhe krijoni përmbajtje që njerëzit të kenë dëshirë t’ju ndjekin dhe të rikthehen për të parë më shumë. Louis Vuitton ka bërë një punë shumë të mirë me fushatën e marketingut Catogram Twist Bag me video gazmore, intervista dhe përmbajtje shumë cilësore në Story.

Shmangini këto gabime dhe ju e brandi juaj do të përfitioni në mënyrë të jashtëzakonshme nga komuniteti super i përkushtuar i Instagram nga e gjithë bota. Nëse as kjo nuk funksionon, mund të punoni me një agjenci kreative për të bërë punën që ju mundon kaq shumë.

/Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0