Franca do të ndalojë të gjithë telefonat celularë në shkolla


Fëmijët francez të varur nga telefonat do të detyrohen të bëjnë pa to në shkollë, nga një gjobë që ministri i arsimit e quajti një “masë detoksifikimi” për të luftuar shpërqëndrimin dhe ngacmimet në klasë.

Më shumë se 90% e fëmijëve të moshës 12 vjeç e lart, zotërojnë një telefon. Vendimi i Francës ka nxitur një debat në vendet e tjera si Britania dhe Irlanda nëse ata duhet të marrin shembull nga Parisi, për të larguar telefonat e pranishëm në shkolla.

“Telefonat celularë janë një zhvillim teknologjik, por ata nuk mund të monopolizojnë jetën tonë,” thotë Ministi i Arsimit Jean-Michel Blanquer.

“Nuk mund të jesh pjesë e një bote teknologjike, nëse nuk di të lexosh, shkruash, numërosh, të respektosh të tjerët dhe të punosh në grup.”

Mësuesit janë gjithashtu të targetuar. Por, disa prej tyre kanë mohuar publikisht përfshirjen në këtë nismë, duke thënë se kjo është një fyerje për stafin në moshë madhore dhe gjithashtu një rrezik sigurie.

Mbështetësit e projektligjit thonë se përdorimi i smartfonëve te fëmijët e moshës së vogël dhe të mesme ka përkeqësuar ngacmimin kibernetik, ka lehtësuar qasjen në pornografi dhe ka penguar aftësinë e të rinjve për të bashkëvepruar në mënyrë shoqërore.

/WeForum

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale