Fluturoni me avion për herë të parë? Ja rregullat që duhet të dini - Business Magazine Albania

Fluturoni me avion për herë të parë? Ja rregullat që duhet të dini

Fluturoni me avion për herë të parë? Ja rregullat që duhet të dini

Avioni është mënyra më e shpejtë e transportit që ju lejon të shkoni nga një pikë e botës në tjetrën brenda disa orësh. Dhe fluturimi shoqërohet me respektimin e një numri të madh rregullash dhe çështjesh organizative që duken të pakuptueshme për një person që nuk ka fluturuar kurrë më parë. Plus, ka shumë mënyra për ta bërë udhëtimin të rehatshëm dhe për të kapërcyer frikën nga lartësitë. Çfarë duhet të di nëse kjo është hera ime e parë që fluturoj në një aeroplan?

Vizita e parë në aeroport: ku të shkoni dhe çfarë të bëni?

“Unë jam duke fluturuar për herë të parë në një aeroplan – çfarë duhet bërë dhe në çfarë sekuence?” Gjëja e parë për të cilën duhet të kujdeseni është të mbërrini në aeroport në kohë. Planifikoni kohën tuaj në mënyrë që të mund të arrini në destinacionin tuaj dy deri në tre orë para nisjes, në mënyrë që të mund të bëni gjithçka me qetësi. Aeroportet kryesore zakonisht ndahen në terminale. Kontrolloni biletën tuaj paraprakisht për të zbuluar saktësisht se ku duhet të shkoni.
Pasi të keni arritur në mënyrë të sigurt në terminal, do të duhet pak kohë për të arritur atje. Kontrolli i sigurisë kryhet në hyrje – duhet të vendosni bagazhin tuaj në rripin e skanerit dhe të kaloni nëpër kornizën e detektorit metalik.

Shkoni në bordin e nisjes. Ai përmban informacione në lidhje me fluturimet – numrin, kohën e destinacionit, si dhe sportelin e check-in dhe gjendjen e tij (i hapur / i mbyllur ). E rëndësishme: sigurohuni që të kontrolloni numrin e fluturimit të treguar në tabelë me numrin e treguar në biletën tuaj. Fluturimet me të njëjtin mesazh mund të nisen me një diferencë prej disa minutash, kështu që ekziston një rrezik i lartë konfuzioni.

 

Zona e pritjes

Fluturimi me aeroplan për herë të parë është emocionues. Sidomos nëse nuk keni qenë në aeroport më parë dhe nuk dini shumë për të. Prandaj, menjëherë pas regjistrimit, pa humbur kohë, shkoni në kërkim të portës suaj. Në aeroportet e mëdha trenat specialë mund të shkojnë deri te portat. Mund të ketë edhe tabela dixhitale që tregojnë se sa minuta keni ende për të ecur deri në destinacionin tuaj.
Ju do të duhet të kaloni përmes sigurisë përpara se të hyni në zonën e pritjes. Kjo për shkak të masave të sigurisë. Do të kaloni nëpër kornizën e detektorit metalik dhe do të kaloni bagazhin tuaj të dorës përmes skanerit. Nga rruga, në këtë fazë do t’ju duhet të hiqni veshjen e sipërme. Ndonjëherë pasagjerët detyrohen të heqin këpucët.

 

Cilat janë vendet më të mira?

Rregulli i parë i zgjedhjes së një vendi është në krye të vendit. Në këtë zonë, ndihet më pak turbulenca (nga rruga, kjo është arsyeja pse klasi i biznesit ndodhet në pjesën e përparme të avionit).
Sa i përket sediljeve pranë dritares, kjo është një pikë e diskutueshme. Natyrisht, në fluturimin e parë, do t’ju interesojë fotografia në dritare, veçanërisht gjatë ngritjes dhe uljes (përveç nëse jeni duke fluturuar natën, kur është shumë errësirë ​​jashtë ). Por sa herë që dëshironi të shkoni në tualet, duhet të shkelni mbi fqinjët tuaj. Por, nëse planifikoni të flini me kokën pas murit gjatë fluturimit, një ndenjëse në dritare është zgjidhja perfekte për ju.
Nëse vuani nga klaustrofobia, më mirë zgjidhni një ndenjëse në anën e korridorit. Plus, ju mund të shkoni në tualet pa pengesë pa u shqetësuar për shqetësimin e fqinjëve që flenë. Por, përgatituni për faktin se fqinjët do t’ju shkelin, dhe për këtë arsye, ka shumë të ngjarë, nuk do të jeni në gjendje të flini të qetë.

“Hera e parë që fluturojmë me aeroplan dhe kemi shumë frikë” , nëse kjo ka të bëjë me ju, atëherë përpiquni të uleni në daljen e urgjencës. Atje, pasagjerët nervozë ndihen shumë më të qetë. Përveç kësaj, këtu distanca në karrigen tjetër është mjaft e madhe, dhe ju mund të zgjasni me siguri këmbët.
Është mirë nëse fluturoni në një avion gjysmë bosh. Pas ngritjes, mund të bëni një shëtitje nëpër kabinë – mund të keni fatin të gjeni tre vende bosh. Ata mund të shtrihen të qetë dhe të flenë si në një vagon treni.

Çfarë duhet të dini për transportin e bagazheve?

Para se të fluturoni në një aeroplan, duhet të mësoni disa nga ndërlikimet e transportit të bagazheve. Ai do të fluturojë veçmas nga ju, kështu që mendoni përpara se cilat gjëra dëshironi të merrni në bord si bagazh dore. Dhe gjërat që janë të ndaluara për t’u futur në sallon (lëngje, sende të mprehta, aerosole, etj.) vendosni në një valixhe. Mund të mësoni më shumë rreth listës së artikujve që nuk mund t’i merrni me vete në kabinë në faqen e internetit të linjës ajrore.

Sigurisht, opsioni ideal (nëse jeni duke fluturuar diku për një kohë të shkurtër) është të vendosni të gjitha gjërat tuaja në bagazhin tuaj të dorës. Gjëja kryesore është që për sa i përket dimensioneve dhe peshës, ajo nuk i kalon parametrat e vendosur nga rregullat e linjës ajrore. Si rregull, pesha e tij maksimale është deri në 10 kg. Meqenëse dimensionet janë pothuajse të njëjta, prodhuesit e aksesorëve prodhojnë kuti të veçanta që mund t’i merrni me vete në aeroplan. Kjo qasje do të zvogëlojë ndjeshëm kohën tuaj në aeroport pas mbërritjes, dhe gjithashtu do të eliminojë shqetësimin se do të ndodhë diçka me bagazhin tuaj ose do të humbasë.

Nëse keni shumë gjëra me vete, atëherë në check-in ndaheni me bagazhin tuaj. Në të njëjtën kohë, duhet të dini se mund të jetë me përmasa të mëdha (një çantë ose valixhe e zakonshme) dhe me përmasa të mëdha. Ky i fundit është i përshtatshëm në peshë, por nuk korrespondon me dimensionet e përcaktuara (për shembull, një kitarë ose instrument tjetër muzikor), dhe për këtë arsye lëshohet veçmas, por jo i paguar shtesë. Por ju do të duhet të paguani për avantazhin. Përveç kësaj, një bagazh i tillë kërkon regjistrim shtesë, i cili do t’ju marrë 20 deri në 40 minuta të tjera. Pra, nëse nuk po fluturoni vetëm dhe dëshironi të kurseni kohë dhe para, mund të jetë e vlefshme t’i “hedhni” gjërat tuaja midis valixheve për të investuar në peshën e lejuar të linjës ajrore.

Nëse nuk dëshironi që valixhe juaj të dëmtohet, që të bjerë diçka prej saj, është më mirë ta paketoni. Udhëtarët me përvojë marrin me vete një rrotull filmi ushqimor. Nëse doli se nuk jeni aq të kujdesshëm, në shërbimin tuaj në aeroport punojnë paketuesit, të cilët do të bëjnë gjithçka në mënyrë efikase dhe profesionale. Ndër pikat zyrtare të paketimit, më të shtrenjtat ndodhen pranë hyrjes kryesore (shërbimet e tyre kushtojnë rreth 700 rubla). Gjithashtu, paketuesit mund të vijnë tek ju dhe të ofrojnë një shërbim me një çmim 2-3 herë më të ulët.
  • sigurohuni që të bëni një foto dhe të bëni një inventar të përmbajtjes së valixhes – kjo do t’ju ndihmojë të merrni kompensim të mirë në rast të humbjes së bagazhit;
  • hiqni rripat dhe rrotat nga valixhe – ato shpesh ngjiten në rripin e transportit, gjë që mund të shkaktojë humbjen e bagazhit;
  • jepni përparësi valixheve të ndritshme dhe të njohura, por të lira;
  • kontrolloni i fundit – në këtë rast, ju do të jeni ndër të parët që do të merrni bagazhin tuaj pas mbërritjes.

Ushqimi në aeroplan

“Kjo është hera e parë që fluturojmë me aeroplan – a do të na ushqejnë?” Në fakt, gjithçka varet nga transportuesi. Linjat ajrore kryesore ndërkombëtare ofrojnë një kafshatë mjaft të mirë për të ngrënë. Ju madje mund të zgjidhni një menu të veçantë (për shembull, vegjetarian). Por në linjat ajrore me kosto të ulët nuk mund të mbështeteni në kënaqësitë. Ka mundësi që të mos ushqeheni fare.

Ekziston një rregull i pashprehur: sa më gjatë të fluturoni, aq më të kënaqshëm dhe të shijshëm do të ushqeheni. Dhe menyja gjithashtu mund të varet nga koha e ditës. Pra, herët në mëngjes dhe natën vonë, shumica e linjave ajrore ofrojnë një sanduiç ose simite. Në fluturimet e ditës dhe të mbrëmjes, menyja është më ushqyese. Por nuk duhet të mbështeteni në asgjë të mbinatyrshme. Prandaj, nëse keni mundësinë të sillni diçka me vete (për shembull, një biskotë ose një çokollatë), sigurohuni që ta bëni këtë.

Nisja dhe ulja

Fluturimi i një aeroplani për herë të parë zakonisht shoqërohet me frikë . Shumica e njerëzve kanë frikë të jenë në ajër. Megjithatë, momentet më stresuese janë ngritja dhe ulja. Në 90% të rasteve, në këto faza ndodhin keqfunksionime teknike. Prandaj, stjuardesat ju kërkojnë të lidhni rripat e sigurimit, të ngrini mbështetëset e sediljeve, të palosni tavolinat dhe të mbyllni xhamat e dritareve.

Gjithashtu, gjatë ngritjes dhe uljes në kabinë, dritat fiken. Kjo është për t’i mësuar sytë tuaj me dritën natyrale (ose mungesën e saj). Përsëri, kjo është e nevojshme në rast emergjence, në mënyrë që gjatë evakuimit, pasagjerët të mund të gjejnë shpejt rrugën e tyre në kabinë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0