FILMAT E FRIKSHËM DHE TË DREJTAT E PRONËSISË INTELEKTUALE

Filmat e frikshëm dhe të drejtat e pronësisë intelektuale


(Filmat për Halloween)

Dashuri apo urrejtje, zombit dhe vampirët  janë bërë pjesë të ‘Halloween’’. Nga një kërkim i vogël, që bëmë, po ju sjellim disa fenomene, që kanë të bëjnë me Pronësine Intelektuale, të lidhura me filmat e frikshëm të bërë ndër vite…

Nata e të vdekurve të gjallë (1968)

Film kult klasik “Nata e të vdekurve të gjallë” u bë një film familjar, pavarësisht filmimit në një buxhet të vogël. Filmi shkoi direkt në përdorim publik pasi krijuesit nuk arritën të paraqisnin një të drejtë autori të re pas ndryshimit të emrit. Kjo do të thotë që nga dita e parë, njerëzit ishin të lirë të përdorin dhe të përshtatin punën krijuese siç e panë të arsyeshme. Ky gabim i paqëllimtë krijoi një lëvizje që ndihmoi në nxitjen e këtij prodhimi të pazakontë,  për famën e filmit kult dhe krijuesit përfituan nga pasojat e tregtimit.

Resident Evil (2002)

Resident Evil filloi jetën si një lojë video me temë mumje të quajtur “Biohazard”, e lëshuar nga studioja japoneze Capcom në vitin 1996. Duke kuptuar potencialin e saj, të drejtat u blenë nga një kompani filmike dhe filmi i parë “Resident Evil” u shfaq në vitin 2002. Në një sesion 2014 P & P me investitorë, Capcom është raportuar të ketë thënë se: “Krijimi i pronës së re intelektuale është një nga prioritetet tona. Ne ndajmë rreth 20% të investimeve çdo vit fiskal në pronën intelektuale dhe jemi vazhdimisht duke punuar në zhvillimin e aseteve të reja intelektuale “.

28 Days Later (2002)

28 Days later, u bë një goditje surprizë, veçanërisht në SHBA, dhe pavarësisht faktit se ajo u prodhua me një buxhet prej vetëm 8 milionë dollarë. Kenga e cila u be menjëherë e njohur, më pas u liçencuan për përdorim në një fushatë reklamash të Louis Vuitton dhe si një version i modifikuar, mund të dëgjohet në komedinë e zezë superhero në vitin 2010, “Kick-Ass”. 

 

Night Watch and Day Watch (2004 and 2006)

Night Watch and Day Watch – Bazuar në librat e autorit të famshëm rus Sergei Lukyanenko, kjo duologji e vampirizmit ishte një goditje shpuese në Rusi dhe në CIS. Sipas faqes Kinopoisk.ru, “Day Watch” është filmi i gjashtë më i madh i filmave rusë të të gjitha kohërave në kinemanë ruse. Në mënyrë që të mbajë një hap përpara komedisë jo e sanksionuar “re-dubs”, Lukyanenko u bashkua me disa emra të njohur në kinemanë ruse, të tilla si artist Leonid Volodarskiy, për të prodhuar komedinë e tij unike ruse, e cila u bë një hit kinemaje, me titull ‘Night Bazar’.

Train to Busan (2016)

Ky film me zombie nga Republika e Koresë është bërë një poster me potencial ndërkombëtar të të drejtave të pronësisë intelektuale të tregut aziatik. Jo vetëm që filmi i theu rekordet në Republikën e Koresë dhe në të gjithë Azinë, por pati një luftë të madhe, për të fituar të drejtat e gjuhës së huaj, dhe u pa se ‘The Gaumont Film Company’ doli në krye në një luftë çmim-ofertë, e cila përfshinte kompani të tilla si Fox dhe Sony.

(wipo.int)

Përshtati: Albana Laknori

Senior Expert e Pronësisë Intelektuale

albanalaknori@gmail.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0