Fermeri Zija Keshi: "Vendi im më dha mundësinë të jem sipërmarrës"

Fermeri Zija Keshi: “Vendi im më dha mundësinë të jem sipërmarrës”


Zija Keshi, ka punuar më parë bojaxhi në Itali. Ai sot drejton një fermë të çertifikuar në Dibër dhe është konfirmuar tashmë si një sipërmarrës i suksesshëm. 

Ai nisi të kultivojë sherebelë në vitin 2012. Dëshira për të sjellë varietete të reja medicinale në Shqipëri e ka shtyrë të zgjerojë aktivitetin. 

Në kultivim, ai ka përfshirë dy varitete të panjohura dhe shumë të dobishme për shëndetin e njeriut: frutin Aronia dhe Goji-berry. Për BusinessMag.al ai tregon se për të patur këto dy fruta pjesë të parcelës së tij i është dashur t’i blejë në vende të largëta. Frutin e Aronjës e ka marrë në Amerikë e ndërsa atë të Goji-berry në Kinë.

Zija Keshi është shumë i kujdeshëm dhe i matur në punën e tij. Para se të fillojë të kultivojë frutin medicinal, ai paraprakisht bën eksperimente. Nëse bima nuk adaptohet me kushtet klimatike të zonës së Dibrës, ai nuk vazhdon më tej, por hidhet në kërkim të diçkaje tjetër. Ai është vazhdimisht në kërkim të zgjerimit të fermës së tij, pasi numri i klientëve i është shtuar. Sasia e Aronjës që prodhon në fermën e tij, nuk e përballon dot tregun shqiptar dhe për këtë ka menduar edhe rritjen e numrit të fidanëve. Të dyja këto fruta njihen si çudibërëse për shëndetin, dhe zotërojnë vitaminën P që nuk e ka asnjë frut tjetër.

Aronia  përveç vlerave kurative si: kurimi i diabetit, tensionit, sëmundjeve të zemrës etj, ka edhe një çmim të kënaqshëm për shitje. I pyetur nga BusinessMag.al se ku ndryshon ferma e tij nga fermat e tjera, ai shprehet se nuk di të thotë diçka për aq kohë sa nuk është në brendësi të tyre, por për fermën e tij ai thotë se gjithçka trajtohet në mënyrë 100% organike vetëm me ujë dhe me pleh organik.

Fokusi i tij nuk është vetëm fitimi i të ardhurave monetare, por zgjerimi informacionit rreth këtyre bimëve tek shqiptarët. Thekson shpesh se mungesa e informacionit për këto bimë medicinale është e madhe dhe se ndërgjegjësimi është me e pakta që mund të bëhet.

Lexo: Eliksir, lëngu i frutave që prodhohet në Dibër dhe eksportohet në Azi

Mbështejtja më e madhe e tij në gjithë këtë rrugëtim ka qenë familja e tij. Një tjetër hap i ndërmarrë nga ai, është edhe kultivimi i paulonjës. Nga kultivimi i paulonjës ai nuk ka marrë rezultatet e pritura, pasi kushtet klimatike të zonës nuk favorizojnë siç duhet rritjen e saj.

Një pasuri e fermës së tij është çertifikimi nga Enti Shtetëror i Degës së Farave dhe Fidanëve, për prodhim dhe kultivim fidanësh. Vitin e kaluar ai shtoi lajthinë turke dhe boronicën, të cilat dhanë rezultate të shkëlqyera.

Në të ardhmen synon që të rrisë sipërfaqen e fermës me bimë të reja medicinale. Këtë vit ai do të nisë edhe trajnimin e studentëve me seminare dhe praktikë lidhur me këto bimë çudibërëse.

Mesazhi i tij për të rinjtë është se, “Mundësinë për t’u bërë sipërmarrës ma dha vetëm vendi im. Shqipëria është vendi i mundësive. Nëse keni vullnet dhe dëshirë gjithçka mund të arrihet”.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0