Fëmijët e nënave në karrierë, rriten po aq të lumtur sa ata të nënave në shtëpi


Çfarë ndodh pas lindjes së fëmijës? Është një nga pyetjet e para, që shumë gra i bëjnë vetes, por nuk ka një përgjigje të thjeshtë.

Çdo të ndodhë në momentin që leja e lindjes mbaron?

Edhe pse mund të jeni në majat e karrierës tuaj, mendimi për të hequr dorë ekziston. Sipas studimeve, çdo fëmijë i lindur ul me rreth 4% të ardhurat e nënës së tij, ndërkohë që të ardhurat e babait rriten me 6%.

Duke shkuar përtej diskriminimeve, financave dhe karrierës, ekzsiton dhe ndjenja e fajit që një mama e re mbart në vetvete. A do ndikojë negativisht koha larg fëmijës, në vitet më të rëndësishme për formimin e tij?!

Mos u shqetësoni. Një studiuese nga Harvard analizoi lumturinë e fëmijëve me nënat e tyre ende në karrierë, me atë të fëmijëve, mamatë e të cilëve vendosën të hiqnin dorë. Ajo arriti në përfundimin që këta fëmijë, janë po aq të lumtur.

“Njerëzit akoma mendojnë që një grua në karrierë do të thotë neglizhim për fëmijët”, shprehet Kathleen McGinn. “Ndaj, përfundimet e këtij studimi të jenë tepër të rëndësishme”.

Përfundimet aktuale janë pjesë e një studimi më të gjerë, ku McGinn, së bashku me skuadrën e saj, analizuan 2 pyetësorë ndërkombëtarë për një afat kohor 10 vjeçar. 100.000 meshkuj dhe femra, nga 29 vende të ndryshme, morën pjesë në këto pyetësorë.

Në vitin 2015, ajo publikoi rezultatet e para, të cilat të linin të kuptoje që vajzat e grave në karrierë tentonin të bënin më shumë para gjatë jetës së tyre. Fitimi i tyre arrinte mesatarisht 1.880 $ më shumë në vit sesa vajzat e nënave që kanë zgjedhur të heqin dorë nga karriera e tyre.

Mamatë që punojnë, kanë një impakt pozitiv edhe tek djemtë e tyre. Djemtë e këtyre nënave tentojnë të zgjedhin partnere, të cilat gjithashtu punojnë dhe shpenzojnë rreth 50 minuta më shumë në javë duke u kujdesur për pjesëtarët e familjes.

Në këto pyetësorë, vajzat dhe djemtë u pyetën nëse jeta e tyre ishte përgjithësisht e kënaqshme. Zgjedhja e nënave të tyre, raportoi të mos kishte ndikim, pasi të dyja palët ishin po aq të kënaqura me jetën e tyre, por ende gratë imponohen të besojnë që zgjedhja për të vazhduar punën e tyre, është një zgjedhje egoiste. McGinn shpreson që këto rezultate do të ndihmojnë në uljen e ndjenjës së fajit. “Teksa ne gradualisht kuptojmë që fëmijët nuk po vuajnë, shpresoj që dhe ndjenja e fajit të fillojë të zhduket”. – është shprehur ajo.

Ergys Kosovrasti

HBR

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale