Fëmijët e nënave në karrierë, rriten po aq të lumtur sa ata të nënave në shtëpi - Business Magazine Albania

Fëmijët e nënave në karrierë, rriten po aq të lumtur sa ata të nënave në shtëpi


Çfarë ndodh pas lindjes së fëmijës? Është një nga pyetjet e para, që shumë gra i bëjnë vetes, por nuk ka një përgjigje të thjeshtë.

Çdo të ndodhë në momentin që leja e lindjes mbaron?

Edhe pse mund të jeni në majat e karrierës tuaj, mendimi për të hequr dorë ekziston. Sipas studimeve, çdo fëmijë i lindur ul me rreth 4% të ardhurat e nënës së tij, ndërkohë që të ardhurat e babait rriten me 6%.

Duke shkuar përtej diskriminimeve, financave dhe karrierës, ekzsiton dhe ndjenja e fajit që një mama e re mbart në vetvete. A do ndikojë negativisht koha larg fëmijës, në vitet më të rëndësishme për formimin e tij?!

Mos u shqetësoni. Një studiuese nga Harvard analizoi lumturinë e fëmijëve me nënat e tyre ende në karrierë, me atë të fëmijëve, mamatë e të cilëve vendosën të hiqnin dorë. Ajo arriti në përfundimin që këta fëmijë, janë po aq të lumtur.

“Njerëzit akoma mendojnë që një grua në karrierë do të thotë neglizhim për fëmijët”, shprehet Kathleen McGinn. “Ndaj, përfundimet e këtij studimi të jenë tepër të rëndësishme”.

Përfundimet aktuale janë pjesë e një studimi më të gjerë, ku McGinn, së bashku me skuadrën e saj, analizuan 2 pyetësorë ndërkombëtarë për një afat kohor 10 vjeçar. 100.000 meshkuj dhe femra, nga 29 vende të ndryshme, morën pjesë në këto pyetësorë.

Në vitin 2015, ajo publikoi rezultatet e para, të cilat të linin të kuptoje që vajzat e grave në karrierë tentonin të bënin më shumë para gjatë jetës së tyre. Fitimi i tyre arrinte mesatarisht 1.880 $ më shumë në vit sesa vajzat e nënave që kanë zgjedhur të heqin dorë nga karriera e tyre.

Mamatë që punojnë, kanë një impakt pozitiv edhe tek djemtë e tyre. Djemtë e këtyre nënave tentojnë të zgjedhin partnere, të cilat gjithashtu punojnë dhe shpenzojnë rreth 50 minuta më shumë në javë duke u kujdesur për pjesëtarët e familjes.

Në këto pyetësorë, vajzat dhe djemtë u pyetën nëse jeta e tyre ishte përgjithësisht e kënaqshme. Zgjedhja e nënave të tyre, raportoi të mos kishte ndikim, pasi të dyja palët ishin po aq të kënaqura me jetën e tyre, por ende gratë imponohen të besojnë që zgjedhja për të vazhduar punën e tyre, është një zgjedhje egoiste. McGinn shpreson që këto rezultate do të ndihmojnë në uljen e ndjenjës së fajit. “Teksa ne gradualisht kuptojmë që fëmijët nuk po vuajnë, shpresoj që dhe ndjenja e fajit të fillojë të zhduket”. – është shprehur ajo.

Ergys Kosovrasti

HBR

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0