Rrjeti më i madh social, Facebooku, është duke bërë disa ndryshime për versionin e ri.
Kompania ka vendosur ta largojë logon “f” nga butoni i “Like”, për ikonën e shpërndarjes e cila shfaqet jashtë faqes së Facebook.
Ky ndryshim mund t’iu duket i parëndësishëm, por ai synon që ta rrisë numrin e shpërndarjeve pasi që ekspertët kanë zbuluar se njerëzit kanë më shumë dëshirë të shpërndajnë gjëra kur në logo gjendet vetëm gishti lartë apo “thumb up”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.