Facebook e bën më të lehtë kërkimin e fotove të pa etiketuara me anë të inteligjencës artificiale - Business Magazine Albania

Facebook e bën më të lehtë kërkimin e fotove të pa etiketuara me anë të inteligjencës artificiale


Facebook përditësoi funksionalitetin e kërkimit në mënyrë që të realizoni kërkime të fotove me anë të përshkrimeve.

Rrjeti social njoftoi “kërkimin e ri” përmes një postim në blog ditën e Enjte. Joaquin Candela, drejtor pranë Facebook i inteligjencës artificiale, tha se mjeti i ri i bazuar në teknologjinë në fjalë mund të njohë imazhe në nivel pikselash.

Përdoruesit do të marrin rezultate bazuar në përmbajtjen e fotove edhe kur nuk janë të etiketuara manualisht.

Gjithashtu implementimi i kësaj teknologjie do të ndihmojë rrjetin social të identifikojë më mirë abuzimin dhe spam-in.facebook-e-ben-te-lehte-kerkimin-e-fotove-te-pa-etiketuara-ane-te-inteligjences-artificiale-business-mag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ai funksionon njësoj si në aplikacionet Apple Photos dhe Google Photos. Duke përdorur njohjen e objekteve, rrjeti social do të përpiqet të pasqyrojë fotot sipas përshkrimit tuaj.

Që në këtë moment mund të realizoni kërkime si “foto me mace” apo një objekt të caktuar.

Mund të mos jetë 100% e saktë por të paktën ofron disa rezultate të respektueshme.

Burimi: pcworld.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0