Facebook dhe Instagram nisin abonimet pa reklama në BE - Business Magazine Albania

Facebook dhe Instagram nisin abonimet pa reklama në BE

Facebook dhe Instagram nisin abonimet pa reklama në BE

Facebook dhe Instagram po lancojnë abonime në pjesën më të madhe të Evropës që do të heqin reklamat nga platformat. Njerëzit që përdorin platformat në pronësi të Meta do të jenë në gjendje të paguajnë 9,99 € (8,72 £) në muaj për një përvojë pa reklama. Nuk do të jetë i disponueshëm në UK.

Në janar, Meta u gjobit me 390 milionë euro për shkeljen e rregullave të BE-së për të dhënat rreth reklamave. Rregullatori tha në atë kohë se firma nuk mund të “forconte pëlqimin” duke thënë se konsumatorët duhet të pranojnë se si përdoren të dhënat e tyre ose të largohen nga platformat.

Niveli i abonimit do të jetë ekskluziv për njerëzit në BE, Zonën Ekonomike Evropiane dhe Zvicër nga nëntori. Por ai do të jetë i aksesueshëm vetëm për personat mbi 18 vjeç në fillim, me firmën që kërkon se si mund t’u shërbejë reklama të rinjve në BE pa shkelur rregullat.

Lexo edhe:Automotive Fair Albania, mjetet taxi nevojitet të jenë mjetet më comfort

Meta tha se abonimi i saj i ri kishte të bënte me adresimin e shqetësimeve të BE-së, në vend që të fitonte para. “Ne besojmë në një internet të mbështetur nga reklamat, i cili u jep njerëzve akses në produkte dhe shërbime të personalizuara pavarësisht nga statusi i tyre ekonomik,” shkroi firma në një blog.

“Opsioni që njerëzit të blejnë një abonim pa reklama balancon kërkesat e rregullatorëve evropianë, ndërsa u jep përdoruesve zgjedhje dhe lejon Meta të vazhdojë t’u shërbejë të gjithë njerëzve në BE, EEA dhe Zvicër. “Ne respektojmë frymën dhe qëllimin e këtyre rregulloreve evropiane në zhvillim dhe jemi të përkushtuar t’i respektojmë ato.”

Përdoruesve do t’u jepet zgjedhja ose të vazhdojnë të përdorin platformat falas – dhe të mblidhen të dhënat e tyre – ose të paguajnë dhe të tërhiqen plotësisht nga reklamat e synuara duke i hequr ato. Por ata mund të përfundojnë duke paguar më shumë se tarifa fillestare mujore.

Shërbimi do të kushtojë 3 euro shtesë në muaj nëse paguhet në iOS ose Android, për të llogaritur tarifat shtesë të marra nga këto platforma. Por kjo tarifë shtesë mund të shmanget duke paguar për platformën përmes faqeve të internetit të Facebook dhe Instagram, në vend të aplikacioneve celulare. Ndërkohë, nga marsi 2024, përdoruesit duhet të paguajnë më shumë para për çdo llogari shtesë që kanë në platforma – si për shembull të kenë një llogari biznesi dhe personale.

Njoftimi vjen pasi Elon Musk’s X, dikur Twitter, prezantoi një shërbim Premium+ pa reklama me çmim 16 £ në muaj. Ekziston gjithashtu një nivel shumë më i lirë abonimi në X që do të shfaqë ende reklama, por u jep njerëzve mundësinë për të redaktuar postimet, si dhe niveli standard premium që u jep njerëzve një shenjë blu midis përfitimeve të tjera.

TikTok gjithashtu ka testuar një abonim mujor për të hequr reklamat – me çmim 4,99 dollarë – por nuk ka ende asnjë indikacion që ai do të shpërndahet globalisht.

bbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0