Është përmirësuar klima e investimeve, sipas biznesit gjerman në Shqipëri


Klima e biznesit në Shqipëri vlerësohet e mirë nga sipërmarrësit gjermanë. Shoqata Gjermane e Industrisë dhe Tregtisë në Shqipëri (DIHA) e bëri të ditur këtë përmes anketës vjetore për klimën e biznesit dhe investimeve në Shqipëri.

Anketa e zhvilluar në fillim të këtij viti, tregon se shumica e sipërmarrësve gjermanë në vend e vlerësojnë pozitivisht situatën ekonomike aktuale, krahasuar me një vit më parë.

Për më tepër, pjesa më e madhe e kompanive vlerësuan pritshmëritë rreth situatës ekonomike brenda sektorit “më mirë” krahasuar me një vit më parë.

Rreth dy të tretat e të anketuarve vlerësojnë “mirë” ose “kënaqshëm” situatën aktuale ekonomike në Shqipëri.

Krahasuar me një vit më parë, lidhur me pritshmëritë brenda sektorit, mbi 40% e të anketuarve presin përmirësim të situatës ekonomike në të ardhmen.

Sipërmarrësit kanë dhënë vlerësime pozitive edhe për klimën në tërheqjen e investimeve. Nga 20 faktorë të vlerësuar, tre të katërtat janë pozitive. Sipas Anektës së Dhomës Gjermane të Tregtisë kanë marrë vlerësime më të dobëta nga një vit më parë: kosto e punës, sistemi dhe administrata tatimore, administrata publike, disiplina në pagesa dhe barra tatimore.

Edhe pse theksojnë krahun e punës ende të pakualifikuar, rreth gjysma e investitorë lajmërojnë se kanë në plan të rrisin investimet.

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale