Elon Musk pranon gabimin për vonesat në Tesla

Elon Musk pranon gabimin për vonesat në Tesla


Të gjithë kemi momente kur e nënvlerësojme një detyrë që kemi për të kryer dhe na duhet të riorganizohemi. Edhe pse Elon Musk duhet të luftojë me probleme të shkencës në nivel të lartë për të realizuar produktet e tij, përfshirë këtu makinat elektrike dhe raketat, as ai nuk është i paprekshëm ndaj diçkaje të tillë.

Në një deklaratë ditën e mërkurë, Musk ju referua linjave të prodhimit që patën vonesa në vitin 2017.

’Është ironike sepse modulet e baterive duhet të ishin gjëja që bëjmë më mirë’,’ tha Musk. ‘’Ne kishim pak më tepër vetëbesim nga sa duhet dhe ishim shumë të qetë me aftësinë tonë për të ndërtuar bateritë.’’

Plani i kompanisë është të vazhdojë të ndërtojë 5000 makina në javë deri në përfundim të çerekut të dytë të vitit 2018. Meqë Tesla ishte një pjesë e rendësishme edhe për projektin e Space X me dërgimin e raketës Falcon Heavy, Musk e përmendi atë gjatë deklaratës.

Vetëbesimi i tij duket qartësisht se është diçka që nuk tronditet lehtë. Siç u shpreh edhe ai vetë për këtë: ‘’Nëse mund të dërgojmë nje Roadster në rripin e asteroidëve, besoj se mund të zgjidhim edhe problemin e prodhimit të Model 3.’’

Kjo provon se edhe nëse ke ngecur me një problem, të fokusohesh në një tjetër projekt mund të të ndihmojë të ecësh përpara dhe të zbulosh se çfarë mungon.

burimi: entrepreneur.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0