Ekspertiza e FMN: Ekonomia botërore do të ulet me 3%, por me shpresa rimëkëmbje në 2021, nëse rihapet ekonomia

Ekspertiza e FMN: Ekonomia botërore do të ulet me 3%, por me shpresa rimëkëmbje në 2021, nëse rihapet ekonomia


Në perspektivën ekonomike botërore, të Fondit Monetar Ndërkombëtar, Shefja Ekonomiste Gita Gopinath parashikoi një rritje globale negative 3% për vitin 2020, e ndjekur nga një “rimëkëmbje e pjesshme” me 5.8% në 2021, me kusht që vendet të rihapen në gjysmën e fundit të këtij viti, duke theksuar se tregjet globale po dëmtohen drejt “recesionit më të keq që nga Depresioni i Madh”.

Lexo: Trump i ndërpret fondet OBSH-së. Bill Gates reagon ashpër

Këto numra – një largim i konsiderueshëm nga parashikimi i rritjes ekonomike të janarit prej 3.3% – supozojnë një “skenar bazë” nëse vendet rifillojnë aktivitetin normal ekonomik, dhe llojet financiare në shkallë të gjerë, si falimentimet e firmave, mund të kufizohen.

Evropa dhe Shtetet e Bashkuara mund të presin të jenë veçanërisht të goditura këtë vit me norma negative rritjeje përkatësisht prej 5.8% dhe 9.1%.

“Ka shumë të ngjarë që këtë vit ekonomia globale të përjetojë recesionin e saj më të keq që nga Depresioni i Madh, duke e tejkaluar atë të krizës financiare globale një dekadë më parë,” tha Gopinath.

Burimi: Forbes

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0