"Efekti shumëfishues" - Si të ndërtoni një markë të suksesshme në epokën e performancës dhe AI! - Business Magazine Albania

“Efekti shumëfishues” – Si të ndërtoni një markë të suksesshme në epokën e performancës dhe AI!

"Efekti shumëfishues" - Si të ndërtoni një markë të suksesshme në epokën e performancës dhe AI!

Në momentin kur marketingu hyn në fazën e tij të ardhshme të ndryshimit, të udhëhequr nga mediat të drejtuara nga algoritmet dhe krijimet e krijuara nga AI, dhe përballet me presion më të madh për të ofruar rezultate, një studim novator është paraqitur në një raport të ri, Efekti Shumëfishues – Udhëzues për Marketerët për Ndërtimin e Markave në Epokën e Performancës, për t’i ndihmuar marketerët të kuptojnë më mirë se si të ofrojnë reklama me ndikim të lartë.

Bazuar në të dhëna dhe njohuri nga një koalicion unik ekspertësh të marketingut, ky raport – i publikuar nga WARC në partneritet me Analytic Partners, BERA.ai, Prophet dhe System1 – paraqet një argument të bazuar në të dhëna për reklamimin efektiv. Mbështetur nga prova, ai argumenton se shumë biznese po humbasin të ardhura dhe fitime të mëdha për shkak të një qasjeje të paplotë në reklama dhe ofron këshilla se si reklama mund të sjellë kthime më të mira duke ndihmuar ndërtimin e kapitalit të markës për të ardhmen, ndërkohë që rrit shitjet sot. David Tiltman, Shefi i Përmbajtjes në WARC, thotë: “Për këtë hulumtim të ri, ne bashkëpunuam me ekspertë të tjerë të fushës së efektshmërisë së marketingut për të dhënë përgjigje për dy pyetje të mëdha: Së pari, mund të identifikojmë prova nga SHBA për të dëshmuar se investimi në reklama mund të jetë më i efektshmi? Dhe së dyti, si mund t’i zbatojnë CMOs këto prova në nismat e tyre për të rritur ndikimin tregtar për bizneset e tyre? “Rezultati është Efekti Shumëfishues, një raport novator që demonstron se kthimet më të mëdha vijnë kur marketerët e shohin kapitalin e markës si një akselerues të performancës komerciale. Pavarësisht se studimi është fokusuar në SHBA, gjetjet janë të rëndësishme për shumë marketerë në mbarë botën.”

Pikat kryesore të gjetjeve nga studimi i Efektit Shumëfishues:

Rritja e “loop-it të fatkeqësisë”

Gjatë dekadës së kaluar, investimi në reklama është fokusuar gjithnjë e më shumë në reklamat për performancë për shkak të rritjes së bizneseve digjitale, ekonomisë të paqëndrueshme, peizazhit të fragmentuar të mediave dhe ndryshimeve në konsumimin e mediave nga konsumatorët. Reklamat për performancë ofrojnë premisa për kthime të menjëhershme dhe mundësi të pafundme për optimizim. Por metrikat mashtruese dhe kthimet e pakta do të thotë që marketerët në shumë organizata rrezikojnë të zvogëlojnë ndikimin e reklamave të tyre duke investuar tepër në performancë dhe duke rënë në “loop-in e fatkeqësisë” të rritjes së ngadaltë dhe efektshmërisë në rënie.

Kombinimi i reklamave për performancë dhe markë sjell kthime më të mëdha

Studimi nga Analytic Partners tregon se kthimi më i madh vjen kur reklamat për performancë dhe ato për kapitalin e markës janë të dyja pjesë e përzierjes. Kalimi nga një qasje vetëm për performancë në një qasje të përzier mund të sjellë një përmirësim të kthimit të ROI të të ardhurave totale nga 25% në 100% – me ngritjen mesatare që është 90%. Përkundrazi, kalimi në një qasje vetëm për performancë nga një qasje e përzier, rezulton në një rënie mesatare të ROI prej 40%. Ndërtimi i kapitalit të markës ka një efekt tek ata që ende nuk janë në treg, duke rritur mundësinë që ata do ta marrin parasysh markën kur të vijë koha për të bërë një blerje. System1 ka gjetur se 92.1% e reklamave të forta për ndërtimin e kapitalit të markës me krijime të fuqishme performuan mirë edhe në afat të shkurtër. Këto reklama krijuan kërkesë ndër konsumatorët që janë gati për të blerë, si dhe ndihmuan në ndërtimin e kapitalit të markës për një periudhë afatgjatë. Prophet ka realizuar një sondazh me 300 marketerë kryesorë në Amerikën e Veriut, i cili forcon më tej nevojën për të bërë edhe reklama për performancë dhe për markën në një mënyrë holistike. Ky sondazh identifikoi cilësitë që ndajnë kompanitë që performojnë më mirë – dhe nuk ishin shpenzimet e tyre, të cilat mbetën të ngjashme midis “fituesve” dhe “humbësve”. 90% e kompanive “fituese” ishin të paktën disi të integruara në lidhjen e reklamës për markën dhe kërkesën.

Lexo edhe:Nga MrBeast tek Elon Musk, kush po garon për blerjen e TikTok?

Prezantimi i Efektit Shumëfishues

Të dhënat tregojnë se çelësi për të hapur fuqinë e ndërtimit të kapitalit të markës është të largohemi nga konceptimi i markës dhe performancës si aktivitete të ndara (marka + performancë), dhe përkundrazi, të bazojmë përpjekjet e reklamimit në kodin themelor të varësisë së këtyre aktiviteteve si pjesë e një strategjie të integruar për rritjen (marka x performancë). Kjo qasje çon në Efektin Shumëfishues. Reklamat për ndërtimin e kapitalit të markës mund të ndihmojnë në rritjen e shitjeve sot, si dhe në të ardhmen. Dhe reklamat për performancë mund të forcojnë markën ndërkohë që operojnë sa më efikas të jetë e mundur.

Si të përdorni Efektin Shumëfishues për sukses

Marketerët që duan të shqyrtojnë pasojat e varësisë mes markës dhe performancës në reklamimin e tyre dhe të përfitojnë nga Efekti Shumëfishues, duhet të shqyrtojnë disa nga praktikat më të mira të mëposhtme:

  • Për qëllime buxhetimi, CMOs duhet të alokojnë të paktën 30% për reklamat që nxisin kapitalin e markës, ose “bazën e markës”, me 40%-60% të kësaj si diapazoni më i mirë për praktikat.
  • Investimi në kërkime do të ndryshojë në varësi të markës dhe kategorisë, por për shumicën e markave, shpenzimi i më shumë se 25% të buxheteve për kërkimin duhet të jetë një sinjal paralajmërimi. Kjo quhet “tavani i kërkimit”.
  • Shmangni mendimin në silo gjatë planifikimit të fushatave; përkundrazi, mendoni për platformat kreative të gjithë-funnel, ku lloje të ndryshme asetesh forcojnë njëra-tjetrën. Ideali është të “shkoni thellë” duke integruar të gjitha asetet krijuese brenda një platforme.
  • Teknikat e drejtuara nga performanca, të tilla si promovimet, duhet ende të lidhen me idenë kryesore të markës.
  • Ndërtoni një “paketë matjeje” që mund të identifikojë të ardhurat “bazë” të një marke dhe ndikimin shtesë të reklamimit përtej saj.

Përfundimi nga Ann Marie Kerwin, Redaktore për Amerikën, WARC: “Ndërsa vazhdojmë projektin përmes rrethave të mëtejshme të hulumtimit, ka ende disa pyetje për t’u përgjigjur, siç janë se si reklamat kombinohen dhe rreshtohen me forma të tjera aktivitetesh për të ndërtuar kapitalin, si mund të optimizohet kreativiteti dhe si mund të paraqiten këto argumente për CFO-në.”

“Në fund, ne kemi nevojë për një model për ndërtimin e markave që është i përshtatshëm për të ardhmen e marketingut. Njohja e Efektit Shumëfishues është një hap i rëndësishëm përpara.”

Raporti

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0