Prioritetet e shumë njerëzve kanë ndryshuar gjatë mbylljes dhe duket se njerëzit janë shqetësuar më shumë për mbushjen plot të frigoriferëve të tyre sesa ruajtjen e higjienës personale. Sipas shifrave të muajve të fundit, shitjet e akulloreve janë rritur, por shitjet e deodorantëve kanë rënë. Ndërmarrja e mallrave të konsumit, Unilever, zbuloi se shitjet e artikujve të saj për kujdes personal kanë rënë.
Megjithatë, ndërsa Unilever pati një rënie të shitjeve për markat e saj të deodorantëve, markat e tjera të akulloreve si Ben&Jerry po ashtu edhe Magnum kanë patur rritje të konsiderueshme blerjesh.
Në fillim të vitit, markat e tij të akullores patën një rritje me 15%, që më pas shkoi në ndjekur 26% gjatë Prillit dhe Qershorit. Mosvendosja e deodorantit mund të inkurajojë njerëzit të mbajnë distancën sociale…
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.