Efektet e pandemisë, shitjet e akulloreve janë rritur, por shitjet e deodorantëve kanë rënë - Business Magazine Albania

Efektet e pandemisë, shitjet e akulloreve janë rritur, por shitjet e deodorantëve kanë rënë

Prioritetet e shumë njerëzve kanë ndryshuar gjatë mbylljes dhe duket se njerëzit janë shqetësuar më shumë për mbushjen plot të frigoriferëve të tyre sesa ruajtjen e higjienës personale. Sipas shifrave të muajve të fundit, shitjet e akulloreve janë rritur, por shitjet e deodorantëve kanë rënë. Ndërmarrja e mallrave të konsumit, Unilever, zbuloi se shitjet e artikujve të saj për kujdes personal kanë rënë.

Megjithatë, ndërsa Unilever pati një rënie të shitjeve për markat e saj të deodorantëve, markat e tjera të akulloreve si Ben&Jerry po ashtu edhe Magnum kanë patur rritje të konsiderueshme blerjesh.

Në fillim të vitit, markat e tij të akullores patën një rritje me 15%, që më pas shkoi në ndjekur 26% gjatë Prillit dhe Qershorit. Mosvendosja e deodorantit mund të inkurajojë njerëzit të mbajnë distancën sociale…

UNILAD

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0