E vërteta e ofertave me 0% interes; financim i zgjuar! - Business Magazine Albania

E vërteta e ofertave me 0% interes; financim i zgjuar!

E vërteta e ofertave me 0% interes; financim i zgjuar!

Në një epokë pasigurie financiare, një ofertë spikat: Pagesa me këste me 0% interes! Por çfarë fshihet pas kësaj marrëveshjeje? Në këtë artikull do të zbuloni përfitimet dhe transparencën pas këtyre ofertave joshëse.

Si mund ta kuptojmë “produkt me këste, me interes zero”?

Në pamje të parë, blerja me këste me 0% interes mund të duket shumë e mirë për të qenë e vërtetë. Megjithatë, transparenca është në thelb të këtyre produkteve. Ndryshe nga opsionet tradicionale të financimit, produkte si Smart 0% nga iute, për financim me këste me 0% interes, vendosin të gjitha kartat në tryezë, duke fuqizuar konsumatorët me kushte të qarta dhe praktika të sakta. Klienti mund të blejë produktin e dëshiruar në një nga partnerët e iute dhe pagesën ta kryejë në 4 këste të barabarta, në 4 muaj, pa asnjë kosto shtesë.

Çfarë përfiton klienti nga Smart 0%?

Ka ikur koha e tarifave të fshehura dhe taktikave mashtruese. Me financimin Smart 0% do të thotë zero përqind interes në pagesën e produktit me këste. E thënë më thjeshtë: nëse klienti vendos të blejë një smartphone të ri që kushton 100’000 lekë, me formulën Smart0% do të paguajë 4 këste nga 25’000 lekë, asnjë qindarkë më shumë. Paraja ka gjithmonë një kosto dhe këtë herë, koston e merr përsipër biznesi, për të sjellë për qytetarët, ofertën më të mirë në treg.

Lexo edhe: IuteCredit blen 59.7% të aksioneve në bankën moldave Energbank

Çfarë do të thotë Smart 0% për biznesin shqiptar?

Në letër, marketingu është një koncept i thjeshtë: tërhiq vëmendjen e audiencës, plotëso një nevojë të klientëve të tu dhe shit produktin tënd. Në praktikë, procesi i shitjes dhe marketingut kalon një rrugëtim të gjatë e të komplikuar për të fituar mendjen dhe zemrën e klientit. Në këtë mënyrë, herë pas here krijohen ide dhe fushata promocionale që bëjnë për vete klientin fundor: “X% skonto”, “Paguaj 1-Merr 2” apo “Smart 0%”, janë të gjitha taktika marketingu për të rritur numrin e klientëve.

Znj. Iva Kuka, personi përgjegjës për marketingun e markës “Argjendari Donaldo” tregon më shumë për produktet me këste me 0% interes: “Smart 0% është një ide interesante që tërheq vëmendjen e qytetarëve. Kemi vënë re një rritje të klientëve që pyesin për mundësinë për të blerë produktet tona duke paguar me këste me 0% interes nëpërmjet iute”.

Një tjetër koment mbi benefitet e produktit Smart 0% dhe impaktin e saj në industrinë e teknologjisë, vjen nga Z. Albi Hoxha, themelues i markës “Redline”: Smart 0% është një super ide për të bërë klientët për vete sepse është një mundësi që kënaq të gjitha palët: ne duam të shesim sa më shumë produkte, ndërsa klientët duan të blejnë produkte të reja teknologjike dhe të paguajnë çmimin më të leverdisshëm. Ne marrim përsipër të paguajmë vlerën e parasë në kohë dhe në këtë mënyrë klienti merr ofertën më të mirë.”

Për të mësuar më shumë mbi logjikën financiare pas produkteve “Smart 0%” ne pyetëm Z. Arbër Koruni, Drejtor i Departamentit Komercial në iute.  Ai na shpjegon se e vërteta pas Smart 0% është më e thjeshtë nga sa duket.

Z, Koruni:
“Quhet Smart sepse i ofron klientëve mundësinë për të bërë blerje të zgjuara duke paguar me këste dhe duke menaxhuar më mirë financat e tyre personale dhe 0% sepse është e vërtetë që klienti fundor paguan 0% interes të shtuar mbi produktin. Klientët janë skeptikë por mund të përllogarisin shumë thjeshtë vlerën e produktit dhe këstit duke ndarë çmimin në 4 këste, në 4 muaj dhe do të kuptojnë se nuk ka asnjë kosto të shtuar. Produkte të tilla financiare janë prezantuar më parë nga gjigandë si Apple, Amazon dhe Walmart, e tashmë janë produkte të afirmuara në tregjet globale dhe kanë korrur një sukses të jashtëzakonshëm. Tregu shqiptar është ende në zhvillim por jam i bindur që një iute po bën një punë të shkëlqyer në edukimin financiar të popullatës.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0