“E Premtja e Zezë”, Kina triumfon në blerjet online


E Premtja e Zezë është një kohë e shkëlqyer për të blerë një video lojë, leva playstation, televizor, kufje apo një produkt tjetër inteligjent teknologjik. Dhe për këto mund të drejtoheni në dy pikat më të mëdha, DyqanTaxi dhe Neptun, të cilët kanë publikuar ofertat etyre në web dhe rrjetet sociale. 

Me shpresën e pastrimit të artikujve, shitësit na bombardojnë me mijëra produkte që janë shënuar me ulje. Shumë prej këtyre produkteve janë me kualitet të ulët, ose nuk kanë fare ulje.

Përsa i përket veshjeve, nuk sugjerojmë për sa kohë nuk kemi parë ndonjë ulje të madhe.Por mund t’ju sugjerojmë faqe online si:

Kina ndërkohë mban rekordin për shitjet online. Ajo po feston për pazarin e pushimeve për këtë muaj. Rritja ekonomike e vendit ka kthyer qindra miliona njerëz në konsumues të etur. Ata po blejnë gjëra online kryesisht për transportin e shpejtë dhe të lirë.

Gjigandi kinez i tregtisë së internetit Alibaba tha se shiti 30.8 miliardë dollarë mallra më 11 nëntor, bonanza vjetore në internet e njohur si Dita e Beqarëve. Kompania shënoi 1 miliardë dollarë shitje në 85 sekondat e para të valës të këtij viti. U deshë një orë për të arritur 10 miliardë dollarë. Në tërësi, kompania thotë se gjeneroi më shumë se një miliard porosi të dërgesave atë ditë.

Ndërkohë, në Shtetet e Bashkuara vitin e kaluar, blerjet në internet nga Dita e Falenderimeve, arrinin në rreth 19.62 miliardë dollarë, sipas Adobe Analytics.

Rrjetet sociale gjithashtu po luajnë një rol të madh në zakonin e blerjeve gjatë festave. Sipas firmës këshilluese Accenture, 15% e blerësve në 2018 po përdorin mediat sociale për disa nga blerjet e tyre, nga 8% vitin e kaluar.Rritja e shitjeve me pakicë që po ndodh në internet po i bën mediat sociale të jenë një mënyrë e mirë për markat që të kundërshtojnë konkurrencën.

Bëni një listë sa jeni në kohë dhe përfitoni këto 3 ditë!

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale