"E Premtja e Zezë", Kina triumfon në blerjet online

“E Premtja e Zezë”, Kina triumfon në blerjet online

~4 minuta lexim


E Premtja e Zezë është një kohë e shkëlqyer për të blerë një video lojë, leva playstation, televizor, kufje apo një produkt tjetër inteligjent teknologjik. Dhe për këto mund të drejtoheni në dy pikat më të mëdha, DyqanTaxi dhe Neptun, të cilët kanë publikuar ofertat etyre në web dhe rrjetet sociale. 

Me shpresën e pastrimit të artikujve, shitësit na bombardojnë me mijëra produkte që janë shënuar me ulje. Shumë prej këtyre produkteve janë me kualitet të ulët, ose nuk kanë fare ulje.

Përsa i përket veshjeve, nuk sugjerojmë për sa kohë nuk kemi parë ndonjë ulje të madhe.Por mund t’ju sugjerojmë faqe online si:

Kina ndërkohë mban rekordin për shitjet online. Ajo po feston për pazarin e pushimeve për këtë muaj. Rritja ekonomike e vendit ka kthyer qindra miliona njerëz në konsumues të etur. Ata po blejnë gjëra online kryesisht për transportin e shpejtë dhe të lirë.

Gjigandi kinez i tregtisë së internetit Alibaba tha se shiti 30.8 miliardë dollarë mallra më 11 nëntor, bonanza vjetore në internet e njohur si Dita e Beqarëve. Kompania shënoi 1 miliardë dollarë shitje në 85 sekondat e para të valës të këtij viti. U deshë një orë për të arritur 10 miliardë dollarë. Në tërësi, kompania thotë se gjeneroi më shumë se një miliard porosi të dërgesave atë ditë.

Ndërkohë, në Shtetet e Bashkuara vitin e kaluar, blerjet në internet nga Dita e Falenderimeve, arrinin në rreth 19.62 miliardë dollarë, sipas Adobe Analytics.

Rrjetet sociale gjithashtu po luajnë një rol të madh në zakonin e blerjeve gjatë festave. Sipas firmës këshilluese Accenture, 15% e blerësve në 2018 po përdorin mediat sociale për disa nga blerjet e tyre, nga 8% vitin e kaluar.Rritja e shitjeve me pakicë që po ndodh në internet po i bën mediat sociale të jenë një mënyrë e mirë për markat që të kundërshtojnë konkurrencën.

Bëni një listë sa jeni në kohë dhe përfitoni këto 3 ditë!

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse të ofrojnë një vend në një anije kozmike, mos pyet çfarë vendi, thjesht hip”
— Sheryl Sandberg
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0