Dubai Expo shpreson dhe planifikon të tërheqë 25 milionë vizitorë - Business Magazine Albania

Dubai Expo shpreson dhe planifikon të tërheqë 25 milionë vizitorë

Dubai Expo

Nga Florent Ibraimi, kontributor

Dubai po përgatitet për World Expo, event që duhej të mbahej para një viti. Eventi mbahet çdo 5 vjet me ekspozita që shfaqin qindra shtete në pavionet e tyre, duke treguar më të rejat nga teknologjia dhe arkitektura. Para se eventi të shtyhej nga pandemie, organizatorët kanë shprehur pritshmëritë e tyre pë 25 milionë vizitorë gjatë panairit 6 mujor ndërkombëtar. Sidoqoftë, plani i ardhshëm ësthë që ai të mbahet nga 1 Tetori 2021 – 31 Mars 2022.

Me gjithë kufizimet në udhëtime dhe bllokimet e fundit në disa pjesë të Europës, Reem Al Hashimy, Drejtori i Përgjithshëm i Dubai Expo 2020, thotë se ata po mbajnë në shënjestër para-pandeminë.

“Bota ka kaluar nëpër këto ndërrime galaktike gjatë vitit të kaluar, por tani me vaksinat që po përhapen, ne besojmë se situata do të rregullohet deri në Tetor. Ne besojmë se situata do të jetë shumë më pozitive deri atëherë”.

Eshtë një parashikim optimist për një ngjarje që mbështetet në turizëm, kur pjesa më e madhe e botës ka ulur udhëtimet ndërkombëtare. Por, konferencat e ndryshme personale dhe shfaqjet tregtare të mbajtura në qytet gjatë muajve të fundit i kanë bërë organizatorët më shpresëdhënës.

Organizatorët gjithashtu presin që nivelet e vaksinimit të rriten globalisht gjatë verës – gjë që do t’u jepte njerëzve besim për të filluar përsëri udhëtime ndërkombëtare.

Dubai Expo po faturohet si ngjarja më e madhe që do të mbahet në botën arabe. Për Emiratet e Bashkuara Arabe, ngjarja e shfaqjes vjen në një kohë kur ajo po përpiqet të rekuperohet nga një nga recesionet e saj më të këqija në pesë dekada.

Vitin e kaluar, ekonomia u tkurr me 6.6% edhe ndërsa qeveria njoftoi një seri reformash për të tërhequr investime dhe për të ndihmuar bizneset. Disa nga këto hapa kanë filluar të tregojnë rezultate me Fondin Monetar Ndërkombëtar, duke përditësuar parashikimin e rritjes për Emiratet e Bashkuara Arabe në 3.1% për 2021.

Autoritetet po vendosin shpresat e tyre në World Expo për të tërhequr turistë në një numër të madh që do të ndihmonin përshpejtimin e rimëkëmbjes ekonomike. Miliarda dollarë janë derdhur në projekt që kur Emiratet e Bashkuara Arabe fituan ofertën për të organizuar panairin ndërkombëtar në 2013.

Faktet kryesore nga Dubai World Expo

  • Më shumë se 190 vende do të marrin pjesë, në veprimtarinë e parë të tillë që do të mbahet në Lindjen e Mesme
  • Expo pritet të rrisë ekonominë e Dubait me 33 miliardë dollarë dhe të krijojë deri në 300,000 vende pune
  • Faqja përfshin 4.3 km katrorë, ose 613 fusha futbolli, dhe Expo do të ketë stacionin e vet të metrosë
  • Uber do të testojë makina fluturuese gjatë ngjarjes
  • Rreth 90% e materialeve të përdorura në ndërtim do të përdoren për të krijuar ndërtesa të përhershme më pas

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0